Udany pierwszy kwartał i pozytywna perspektywa na resztę roku

 

13 maja 2014 – Pierwszy kwartał 2014 roku był piątym z kolei, w którym grupa UNIWHEELS zwiększyła swoje obroty rok do roku. Zarówno w obszarze wysokiej jakości felg premium dostarczanych producentom samochodów (dywizja Automotive), jak również w dziedzinie designerskich felg dostępnych na rynku wtórnym (dywizja Accessory) sprzedaż znacząco przekroczyła ubiegłoroczne poziomy. Bazując na tych bardzo dobrych rezultatach, a także biorąc pod uwagę pełny portfel zamówień, UNIWHEELS planuje w tym roku 3-4% wzrost w dywizji Automotive. Nowe zamówienia jeszcze bardziej poszerzyły bazę klientów – obecnie jest w niej 22 różnych marek producentów samochodowych.

 

Dywizja Accessory sprzedała ponad 30% więcej felg niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Było to możliwe dzięki nowej strukturze zarządzania kluczowymi klientami, jak również z uwagi na bardzo korzystne warunki pogodowe tej wiosny. Z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów korzysta ze sklepu internetowego UNIWHEELS B2B, co jest obustronnie korzystne w zakresie sprzedaży, wydajności i logistyki. Na podstawie powyższych przesłanek UNIWHEELS przewiduje wzrost 10-15% w dywizji Accessory w tym roku.

 

Dyrektor generalny UNIWHEELS Ralf Schmid komentuje:

„Ze względu na rosnący popyt, szczególnie w dywizji Automotive, prognozowany również na kolejne lata, badamy obecnie możliwości rozbudowy naszej fabryki w Polsce w celu zapewnienia naszym klientom dodatkowej wydajności w przyszłości.”