Satysfakcja Klientów na najwyższym poziomie? Tylko z BE7!  Tak wynika z przeprowadzonych na przełomie lutego i marca badań Millward Brown.

Agencja Kreatywna BE7 zanotowała wysokie noty w każdej z ankietowanych kategorii. Szczególnie świetnie wypadła w ocenie zadowolenia Klienta, w której to kategorii zajęła najwyższą pozycję z maksymalnym wynikiem 5,0 – wyprzedzając tym samym 40 innych agencji.

 

Poza ogólnym bardzo pozytywnym odbiorem pracy agencji, klienci BE7 cenią sobie współpracę wskazując na wysoką uczciwość, znajomość kategorii produktowej, rozumienie briefu oraz jakość kreacji, przekładającą się na wysoką skuteczność prowadzonych kampanii. Agencja systematycznie wzbogaca swoją ofertę o kolejne usługi, inwestuje w technologie, digital i zespół.

 

Do kluczowych klientów BE7 należy CEDC International – właściciel marek, dla których BE7 w ciągu ostatnich 3 lat wdrażała z sukcesem platformy komunikacji „Domówka? Żubrówka!” – dla marki Żubrówka oraz „PlatyNowy Król Smaku” i „#Królowie Życia” dla BOLS Platinum.

 

Rezultaty pracy BE7 są doceniane przez Klientów czego najlepszym dowodem jest bardzo wysoka średnia ocen we wszystkich kategoriach przeprowadzonego badania.