Firma Gartner, ósmy rok z rzędu umieściła Xerox w zestawieniu Magic Quadrant for Managed Print and Content Services. Raport ten docenia coraz większą rolę usług zarządzania drukiem (MPS) i usług zarządzania treścią (MCS), która skupia się na komunikacji wewnątrz organizacji. Xerox został wyróżniony za kompletność wizji świadczenia usług oraz umiejętność realizacji profesjonalnych działań.

Usługi MPS następnej generacji firmy Xerox składają się z trzech głównych etapów – audytu i optymalizacji, bezpieczeństwa i integracji oraz automatyzacji i uproszczenia, które zostały zaprojektowane, aby połączyć świat papieru z potrzebą cyfrowego przetwarzania danych. Dzięki temu klienci mogą drukować w bardziej efektywny, wygodny i bezpieczny sposób

„Sposób wykorzystywania, udostępniania i przechowywania treści w dzisiejszym mobilnym środowisku pracy to siła napędowa odpowiedzialna za wdrażanie skutecznych metod usług MPS i MCS” — twierdzi Joseph Hanania, starszy wiceprezes, Global Document Outsourcing, Large Enterprise Operations, Xerox. „Silnie wierzymy, że zajmowana przez nas pozycja lidera w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner to potwierdzenie, że strategia Xerox pomaga klientom upraszczać i optymalizować procesy biznesowe oparte o papier, dzięki czemu poprawia się produktywność pracowników i osiągane są cele w zakresie zrównoważonego rozwoju.”

Najnowsze przykłady trójetapowej strategii firmy Xerox obejmują:

Audyt i optymalizacja: Xerox Print Awareness Tool to narzędzie, które zachęca pracowników do działań bardziej przyjaznych środowisku. Dzięki wykorzystaniu idei grywalizacji pomaga przedsiębiorstwom zmniejszyć emisję dwutlenku węgla i motywuje specjalistów do włączenia się w działania ekologiczne.

Bezpieczeństwo i integracja: dokładne analizy pozwalają na odpowiednią konfigurację standardów druku w firmie. Xerox pomaga przedsiębiorcom w zakresie zarządzania środowiskiem obsługi dokumentów dzięki oprogramowaniu Xerox Secure Print Manager Suite, które pozwala na organizację przepływu informacji wewnątrz firmy.

Automatyzacja i uproszczenie: Xerox stale rozbudowuje portfolio rozwiązań branżowych. Nowe systemy automatyzujące procesy biznesowe dla sektora ubezpieczeniowego oraz działów HR — dwóch obszarów biznesu operujących dużą ilością danych — pomagają klientom uniknąć spadków efektywności w zakresie zarządzania dokumentacją. Dodatkowo nowe wersje rozwiązań Xerox Digital Alternatives i Xerox DocuShare 7.0 zwiększają wydajność, poprzez automatyzację przetwarzania dokumentów, pomagając w ten sposób w rozdzieleniu codziennych procedur biurowych. Dzięki temu pracownicy nie muszą wykonywać już manualnie czasochłonnych procesów, takich jak udostępnianie, dodawanie adnotacji, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów i danych.

W 2015 roku firma Quocirca Ltd.2 szósty rok z rzędu ogłosiła firmę Xerox światowym liderem rynku usług zarządzania drukiem, a także liderem w raporcie IDC MarketScape U.S. Managed Workflow Services Vendor Assessment.3