Serwis oraz aplikacja mobilna do zamawiania produktów spożywczych www.cabas.pl – krócej platforma sprzedażowa CABAS.pl. Co kryje się pod tą nazwą? Kanał sprzedaży żywności w Internecie dla lokalnych producentów oraz miejsce, gdzie wkrótce będzie można kupić zdrowe, smaczne, regionalne produkty.

Zdrowe, lokalne, wytwarzane zgodnie z tradycyjnymi recepturami – takie produkty cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Chcemy jeść dobrze i bez konserwantów, zaczynamy zwracać większą uwagę na jakość kupowanych produktów. Ma być przede wszystkim zdrowo i smacznie.

Polska to kraj bardzo bogaty w tradycyjne produkty. Według danych, opracowanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w 2013 roku na liście produktów tradycyjnych w Polsce znajdowało się 1036 wyrobów. Wszystkie wytwarzane na bazie unikatowych receptur, wykorzystywanych przez co najmniej 25 lat. Te właśnie produkty stają się w ostatnim czasie coraz popularniejsze. W Polsce powstaje moda na zdrowe, ekologiczne, a więc i tradycyjne odżywianie. Niestety w dużych sklepach spożywczych nadal królują produkty zagranicznych koncernów.  Automatycznie nasuwa się więc pytanie – gdzie szukać tej zdrowej, lokalnej żywności?

CABASpl

Odpowiedzią jest CABAS.pl. To platforma, w której oferowane będą produkty najwyższej jakości. Będą one dostarczane przez wyspecjalizowaną grupę sprawdzonych producentów, oferujących żywność naturalną, regionalną i tradycyjną. Ma to być zupełnie nowa jakość sprzedaży produktów spożywczych w sieci.

Większość producentów działa lokalnie, a ich produkty dostępne są jedynie w określonych regionach. A szkoda, bo przecież Pomorzanin chętnie spróbowałby górskiego smakołyku i odwrotnie. CABAS.pl to nowy pomysł na sprzedaż w wirtualnym świecie – miejsce, w którym Klient otrzyma produkt świeży, ekologiczny i tradycyjny – wprost od lokalnych dostawców. To również miejsce, w którym lokalny producent będzie mógł zaprezentować swoją ofertę i trafić do szerszego grona zainteresowanych.

Sprzedaż w Internecie nieustannie rośnie. Przez Internet kupujemy sprzęt, ubrania, biżuterię, meble, coraz częściej też żywność. Duże sieci handlowe już teraz wprowadzają swoją ofertę na rynek e-commerce widząc, że stanowi on coraz większy potencjał dla produktów spożywczych. Lokalni producenci niekoniecznie mają możliwości finansowe, wiedzę oraz narzędzia, aby sprzedawać na szeroką skalę i zaistnieć w internecie, gdzie konkurencja  robi się coraz większa. I właśnie tutaj z pomocą przychodzi CABAS.pl.

– Platforma sprzedażowa CABAS.pl to nowoczesne, łatwe w obsłudze i szybkie narzędzie do sprzedaży online, które pozwoli zaistnieć w sieci lokalnym producentom  – mówi Rafał Rudnicki, autor projektu. – Badania firmy Gemius pokazują, że liczba internautów, którzy robią zakupy spożywcze w sieci nieustannie rośnie. Dwa lata temu było to zaledwie 8% wszystkich internautów, teraz to już 25%.

Gdański projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jego ideą jest wsparcie lokalnych producentów, oferujących żywność zdrową i tradycyjną. Platforma została już otwarta dla Sprzedawców, którzy mogą rejestrować się i wprowadzać swoją ofertę. Jeszcze przed końcem roku CABAS.pl zostanie otwarty dla spragnionych tradycyjnych produktów klientów. Zapraszamy na cabas.pl.