Bezpowrotnie minęły już czasy, kiedy sprzęty i elektronika, które mamy w domu działały bez szwanku przez długie lata. Coraz częściej zdarza się, że zaraz po wygaśnięciu gwarancji pralka, lodówka czy laptop zaczynają szwankować. Czasami naprawa jest tak kosztowna, że nie opłaca się w nią inwestować. Jak znaleźć fachowca, który nie wykorzysta sytuacji i postara się naprawić sprzęt jak najniższym kosztem?

zdjęcie 5aPoproś o poradę znajomych. Nawet jeśli nie będą w stanie podpowiedzieć, którego fachowca wybrać, z pewnością doradzą, kogo unikać. Pamiętaj, że negatywne opinie i niezbyt przyjemne doświadczenia związane z wizytą pseudo-specjalistów mogą być bardzo przydatne przy dokonywaniu wyboru odpowiedniego serwisu.

Poczytaj opinie o fachowcach w Internecie. Do dyspozycji masz dziesiątki branżowych i lokalnych forów internetowych, a także portali ogłoszeniowych. Możesz kierować się też opiniami i referencjami, publikowanymi przez fachowców na stronach firmowych. Jeśli korzystałeś z usług różnych serwisów warto, abyś również podzielił się swoimi spostrzeżeniami i pomógł innym klientom w dokonaniu właściwego wyboru.

Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami ofert wybranych fachowców. Ustal, jaki będzie koszt diagnostyki, ile wyniesie naprawa, czy obejmuje ona koszt części zamiennych i czy serwis udziela na nią gwarancji. Ten ostatni aspekt jest szczególnie ważny – dzięki gwarancji unikniesz wielokrotnego płacenia za naprawę tego samego elementu.

Uważaj, żeby nie przepłacić za naprawę. Sprawdź, ile średnio kosztuje usunięcie danej usterki. Wykorzystaj Internet, porównaj oferty kilku serwisów. Przygotuj się do wizyty fachowca, aby nie dać się naciągnąć.

Przy poszukiwaniu solidnego i sprawdzonego specjalisty możesz skorzystać z portalu www.SzybkiFachowiec.pl, który gromadzi najważniejsze informacje o różnego typu serwisach w jednym miejscu. Wystarczy, że opublikujesz bezpłatne ogłoszenie na portalu i fachowcy z najbliższej okolicy sami zaczną zgłaszać się do ciebie ze swoimi ofertami. W podjęciu decyzji pomogą ci opinie klientów, opublikowane na ich profilach.