Warning: Use of undefined constant price - assumed 'price' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/pisztu/premiumpost.php on line 378

Warning: Use of undefined constant duration - assumed 'duration' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/pisztu/premiumpost.php on line 379

Marka Solidarność od 1 września do 30 listopada br. organizowała loterię konsumencką Stylowe Śliwkobranie. W trakcie trwania promocji, konsumenci Śliwki Nałęczowskiej mogli wygrać ponad 3000 gadżetów inspirowanych opakowaniem pralin. 19 grudnia została wręczona nagroda główna loterii – Fiat 500. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w salonie Fiata w Warszawie.

 

Kolejna edycja Stylowego Śliwkobrania zakończyła się sukcesem. Ogólnopolska loteria konsumencka marki Solidarność cieszyła się dużym zainteresowaniem. W ciągu dwóch miesięcy ponad 3000 nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej trafiło w ręce konsumentów. Główna nagroda, kultowy Fiat 500 o wartości ponad 50 tysięcy złotych, została rozlosowana 6 grudnia br.

 

Uroczyste wręczenie kluczyków odbyło się 19 grudnia br. w salonie Fiata na ul. Jubilerskiej w Warszawie. Zwyciężczyni ze spotkania odjechała kultowym Fiatem 500 w kolorze opakowania Śliwki Nałęczowskiej.

 

Warunkiem wzięcia udziału w loterii był zakup dowolnego opakowania Śliwki Nałęczowskiej za kwotę co najmniej 7,99 złotego, zachowanie paragonu oraz wysłanie SMS-a, bądź zarejestrowanie się na stronie www.sliwkobranie.pl. Tyle wystarczyło, by stać się szczęśliwym posiadaczem nowego auta.

 

Loteria miała wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych standów. Towarzyszyła jej kampania medialna, aktywności w social mediach, promocja w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Była to już druga edycja Stylowego Śliwkobrania.