Meble Black Red White zwyciężyły w Rankingu Czytelników magazynu „Czas na Wnętrze”. Złote medale otrzymały narożnik Padwa Lux oraz szafka nocna July.a

narożnik Padwa Lux Black Red White

Ranking czytelników „Czas na Wnętrze” nagradza artykuły wyposażenia wnętrz wyróżniające się jakością i stylem. Czytelnicy magazynu oceniają design, funkcjonalność, cenę, a także materiał, z jakiego wykonano produkt.

W najnowszej edycji rankingu Złoty Medal został przyznany narożnikowi Padwa Lux marki Black Red White w 3 kategoriach: „Design”, „Funkcjonalność” oraz „Wart swej ceny”. Mebel został wyróżniony także nagrodą główną Grand Prix za zdobycie największej ilości głosów łącznie we wszystkich kategoriach. Narożnik posiada funkcję spania oraz pojemnik na pościel. Część nierozkładana wyposażona jest w dodatkową przestrzeń do przechowywania, natomiast wysokość zagłówków można regulować.

Czytelnicy magazynu „Czas na Wnetrze” wyróżnili również szafkę nocną z kolekcji July, przyznając jej Złoty Medal w kategorii „Funkcjonalność”. Jej kompaktowe wymiary pozwalają na aranżację nawet niewielkiej sypialni. Wygodę użytkowania gwarantują dwie bezuchwytowo otwierane szuflady na prowadnicach z blokadami.

Meble Black Red White zdobywają liczne nagrody. Tylko w ostatnim czasie system Bari został wyróżnony w konkursie „Meble Plus – Produkt 2016”, a nowatorska kolekcja Possi otrzymała tytuły „Diament Meblarstwa 2016” oraz „Dobry Design 2016”.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 76 salonach firmowych oraz niemal 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.