Replise Poland, firma zajmująca się badaniami User Generated Content i posiadająca najbardziej zaawansowany system do monitoringu i analizy internetu, rozszerzy portfolio narzędzi analitycznych Gemius Polska. Dzięki współpracy partnerskiej obu firm, klienci zyskają dostęp do kompleksowych badań internetowych w ramach jednej oferty.

System Replise dostarcza informacji na temat wizerunku marek i produktów. Dzięki metodologii Naive Listening, bazuje na badaniu treści typu User Generated Content. Rozwiązanie uzupełni portfolio produktów Gemiusa, wśród których są zarówno adserwery, narzędzia web analytics, jak i kompleksowe systemy analityczne witryn internetowych, kampanii reklamowych czy multimediów.

– Gemius od kilkunastu lat jest ekspertem w badaniach internetu. Włączenie do naszej oferty narzędzi Replise pozwoli dostarczyć firmom działającym w internecie jeszcze lepsze, kompleksowe rozwiązania analityczne. Dzięki tej współpracy nasi klienci będą wiedzieli dokładnie, gdzie, jak często, kto i w jakim kontekście wypowiadał się o ich produktach czy usługach – mówi Joanna Parczyńska, Country Manager Gemius Polska.

– Cieszę się z tego partnerstwa ponieważ nasza oferta badawcza i know how oparty na innowacyjnej technologii doskonale uzupełnia ofertę Gemius Polska. Od początku stawialiśmy na współpracę z największymi firmami na rynku ponieważ nasza oferta wykracza bardzo daleko poza to, co nazywa się obecnie monitoringiem. Oferta badawcza Replise obejmuje 45 krajów i już teraz pracujemy dla central regionalnych globalnych koncernów obecnych w Polsce. W ostatnim czasie rozpoczęliśmy projekty badawcze dla branży FMCG czy retail na 5 rynkach, między innymi w Arabii Saudyjskiej, Rosji, Czechach czy Rumunii. Takie możliwości posiada tylko Replise i dlatego jako partner dla dużych firm takich jak Gemius jesteśmy wiarygodni – dodaje Maciej Kutak, Dyrektor Zarządzający Replise Poland.

Gemius jest polską firmą badawczą, która od 14 lat specjalizuje się w badaniach internetu. Firma działa w oparciu o własną metodologię badawczą i infrastrukturę technologiczną. Dostarcza rekomendacji biznesowych, które są podstawą działań marketingowych i sprzedażowych dla blisko dwóch tysięcy firm z branży motoryzacyjnej, finansowej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, handlowej, FMCG i IT, a także największych agencji i sieci reklamowych, domów mediowych oraz wydawców i reklamodawców na całym świecie. Gemius posiada biura w kilkunastu krajach i współpracuje z organizacjami branżowymi odpowiadającymi za globalny, jak i lokalny rozwój rynku internetowego.

Replise Poland jest liderem Social Intelligence w Polsce. Pracuje dla kilkudziesięciu dużych firm, korporacji międzynarodowych, czołowych agencji oraz domów mediowych. Specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach badawczych i raportach bazujących na treściach generowanych w mediach społecznościowych.