Strona internetowa brw.com.pl została uhonorowana statuetką Webstar jako najlepsza w kategorii „Dom i Ogród”. Konkurs Webstarfestival – z 11-letnią tradycją w branży interaktywnej – nagradza najlepsze strony i kreacje w Internecie. To już kolejna nagroda dla Black Red White potwierdzająca funkcjonalność i przejrzystość serwisu, który został zaprojektowany z myślą o potrzebach klientów marki.

Nagroda Webstar dla Black Red White

W jury tegorocznej edycji konkursu Webstarfestival zasiadali najwybitniejsi przedstawiciele polskiego przemysłu internetowego. Nagrody Webstar, które zostały przyznane w 19 kategoriach, wyróżniają najlepsze strony i kampanie. Kryteriami branymi pod uwagę podczas oceny serwisów były zawartość, funkcjonalność, wygląd graficzny, struktura i nawigacja, innowacyjność, prezencja wizerunkowa oraz cele, dla których serwis został stworzony. W procesie weryfikacji i zatwierdzenia ocen zgłoszonych stron internetowych uczestniczyła firma audytorska KPMG.

„Kolejna nagroda dla sklepu internetowego Black Red White to niezwykłe wyróżnienie, tym bardziej, że jest ono przyznawane przez ekspertów z branży interaktywnej. Serwis brw.com.pl został nagrodzony przez profesjonalne jury statuetką Webstar w kategorii „Dom i Ogród”, co jest dla firmy powodem do dużej satysfakcji, gdyż nieustannie inwestujemy w nowe funkcjonalności z myślą o naszych klientach. Działalność Black Red White w sektorze e-commerce znajduje uznanie nie tylko wśród specjalistów z branży i klientów, ale ma także realne przełożenie na przychody Grupy. To wyróżnienie jest ukoronowaniem dotychczasowych działań zespołu Black Red White na rzecz tworzenia nowoczesnych i przejrzystych narzędzi dla klientów, ale także wyzwaniem na przyszłość, żeby stawać się coraz lepszymi, nieustająco inspirować oraz dawać nieskończone możliwości w aranżacji wnętrz dla każdego” – powiedziała Magdalena Grzegorczyk, Menedżer ds. E-Commerce w Black Red White.

BRW.com.pl jest serwisem internetowym, który łączy w sobie charakter wizerunkowy i sprzedażowy. W atrakcyjny sposób prezentuje produkty, a także pomaga odnaleźć meble i dodatki do każdego wnętrza. Klienci mogą komfortowo przeglądać inspirujące zdjęcia również na urządzeniach mobilnych. Za realizację i stałą rozbudowę serwisu odpowiada agencja interaktywna Ideo.

W ostatnim czasie internetowa platforma Black Red White została także laureatem w konkursie e-Commerce Polska awards 2015 organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Nagrodę w kategorii Design Roku – w grupie średnich i dużych sklepów – przyznano za estetykę i przejrzystość, a także layout zgodny ze specyfiką sklepu.

***********

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Już od ponad 20 lat firma proponuje swoim Klientom wnętrza dające radość i polepszające jakość życia. W rozbudowanym portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie i jadalni.

Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne. Więcej informacji na stronie www.brw.com.pl.