W Internecie wymienia się setki korzyści płynący z reklam displayowych, ale nie wszystkie osoby wiedzą, o jakie reklamy chodzi. Co to jest reklama display?

Reklama display to reklama w formie graficznej, animacji, wideo, czy tekstowej, wyświetlana w kształcie banerów. Z roku na rok zyskuje na popularności. Coraz więcej nowych przedsiębiorców zaczyna w nią inwestować, a ci co już to zrobili, decydują się na przeznaczenie jeszcze większych środków z przyszłych budżetów na reklamę.

Korzyści z reklam displayowych są rozległe. Przede wszystkim główną wartość jest możliwość optymalnego i bardzo ekonomicznego wykorzystania budżetu. W zasadzie można dobrze spożytkować każdą złotówkę, a dzięki temu, że są dostępne różne formy rozliczania, to również efektywnie wpływać na wysokość ponoszonych wydatków. Reklamy displayowe mają również ogromny zasięg, ponieważ mogą znaleźć się na tysiącach różnych witryn. Bardzo popularne są w mediach społecznościowych, które dają dostęp do ogromnej ilości użytkowników. Następną korzyścią płynącą z wyboru takiego rodzaju reklamy jest to, że nasza oferta ma szansę trafić do konkretnego rodzaju odbiorcy, na którym nam najbardziej zależy. Możliwość dokładnego targetowania kampanii reklamowej pozwala wyselekcjonować odbiorców, a tym samym daje jeszcze większe szanse na powiększenie naszego przychodu.

Reklamy displayowe to również doskonałe rozwiązanie, jeśli naszym celem nie jest zwiększenie sprzedaży, a na przykład wykreowanie dobrego wizerunku firmy, rozpowszechnienie jej w Internecie czy po prostu dotarcie do innych użytkowników niż do tej pory. Dzięki targetowaniu możemy znaleźć naszych głównych odbiorców lub poszukać tych, którzy w pewien sposób wpisują się w profil naszego klienta docelowego, ale raczej przebywają w miejscach niszowych. Często to właśnie ci klienci generują najlepsze zyski lub najbardziej angażują się w polecanie marki innym użytkownikom.

Tworzenie kampanii banerowych jest pracochłonnym zadaniem, które warto zlecić dobrej agencji reklamowej. Posiadanie odpowiedniej wiedzy, umiejętności, narzędzi i doświadczenia pozwala na maksymalne wykorzystanie środków przeznaczanych na tę formę reklamy.

źródło: http://promotraffic.pl/kampanie-banerowe/