Warszawa, dnia 24 lipca 2014 r., według klientów wyrażających swoją opinię za pośrednictwem Opineo.pl – największego w Polsce serwisu gromadzącego opinie konsumentów na temat sklepów internetowych, produktów i firm, bdsklep.pl jest najlepszym internetowym sklepem spożywczym w Polsce. Zestawienie i opinie można obejrzeć pod adresem: http://www.opineo.pl/opinie/bdsklep-pl

– „W lipcu br. ilość zadowolonych użytkowników przekroczyła liczbę 10.100 osób według opinii zgromadzonych w Opineo.pl. Założyliśmy firmową stronę aby zbierać opinie o sklepie i jego produktach ponad pięć lat temu. Przez ten okres 99% klientów decydujących się na wystawienie komentarza oceniło nas pozytywnie, a ich średnia z ocen to 9,4 na 10” – mówi Jacek Palec, Prezes zarządu bdsklep.pl. „Bardzo się cieszę, że klienci wysoko oceniają współpracę z nami. Większość opinii zgromadzonych w serwisie pochodzi z ankiet potransakcyjnych, została zweryfikowana i napisali ją klienci, którzy faktycznie dokonali zakupów w bdsklep.pl. Jeśli już ktoś poświęca czas, by podzielić się z innymi własną opinią, to bardzo często robi to nad wyraz sumiennie. Tym bardziej tak wysoka nota jednoznacznie świadczy o jakości naszych usług” – dodaje.

Miesięcznie w serwisie Opineo.pl publikowanych jest ponad 140 tysięcy opinii. Wśród ponad 4,2 mln recenzji kupujący znajdą zarówno pozytywne noty, jak i opinie negatywne, ostrzegające przez nieuczciwymi praktykami danego sprzedawcy czy firmy. Dzięki aktywnemu udziałowi społeczności internetowej, która dzieli się swoim doświadczeniem zakupowym, Opineo.pl pobudza sklepy internetowe do ciągłego podnoszenia standardów obsługi. Misja portalu to „propagowanie bezpiecznych zakupów przez Internet poprzez wzajemną wymianę opinii i doświadczeń”.

– „Bdsklep.pl gromadzi opinie konsumenckie od pięciu lat. Nie tylko uczestniczy w programie „Słucham Swoich Klientów”, ale też podlega stałemu monitoringowi ze względu na posiadany „Certyfikat Jakości Usług Q”. A trzeba wiedzieć, że to prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest wyłącznie sklepom i firmom o sprawdzonej reputacji, które spełniają szereg niezbędnych kryteriów” – powiedział Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. „W tegorocznym „Rankingu Sklepów Internetowych 2014 Opineo.pl” bdsklep.pl zajął jedno z czołowych miejsc zestawienia w kategorii „Sklepy Średniej Wielkości”, notując bardzo wysoką łączną ocenę konsumencką. Wśród opinii konsumenckich przeważają pozytywne. Klienci chwalą bdsklep.pl przede wszystkim za szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta i jakość zapakowania przesyłki. „Maksimum solidności i uczciwości”, „kontrahent godny polecenia”, „profesjonalna obsługa” to popularne określenia, jakie podsumowują doświadczenia klientów z tym sklepem” – dodaje Kucharzak.

Opineo.pl to największy w Polsce serwis gromadzący opinie konsumentów na temat sklepów internetowych, produktów i firm. Powstał w 2006 roku jako odpowiedź na dynamiczny rozwój rynku e‑commerce, który wymusił na klientach konieczność weryfikacji jakości usług oferowanych przez tysiące polskich sprzedawców internetowych. Obok autentycznych recenzji klientów, udostępnia on również podstawowe informacje o sprzedawcach internetowych oraz o asortymencie e–sklepów. Umożliwia konsumentom podejmowanie trafnych decyzji zakupowych.

bdsklep.pl jest jednym z największych i najdłużej działających na rynku e-sklepów z produktami codziennego użytku. Misja sklepu „odzyskaj czas na rzeczy ważne” pokazuje konsumentom korzyści z codziennych zakupów internetowych i z tego, że dzięki ich regularności oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na rzeczy dla nich istotne. Sklep cieszy się zaufaniem ponad 250 000 klientów i obecnie jest najlepiej ocenianym sklepem w Polsce w segmencie e-groceries (wg. opineo.pl).

Więcej informacji:

bdsklep.pl