Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką Powiedz to na słodko. Komunikacja prowadzona w serwisach VOD potrwa do 12 listopada br.

Pełne emocji spoty reklamowe promujące Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, Cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada, wyświetlane będą w serwisach VOD. Emisji kampanii równolegle towarzyszy ogólnopolska akcja Powiedz to na słodko zachęcająca konsumentów do miłych, emocjonalnych gestów ot tak… prosto z serca. Do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki z wyznaniami. Szablony z emocjonalnymi hasłami – na różne pory dnia i okazje oraz słodkie inspiracje, marka umieściła także na stronie www.delektujemy.pl.

 

Inspiracją do stworzenia akcji były wyniki raportu „Emocjonalność Polaków” przygotowanego na zlecenie marki*. Badania pokazały, że większość Polaków nie krępuje się okazywać swoje uczucia. Niemal połowa (47%) zapewnia, że emocje okazuje nieustannie lub kilka razy dziennie. Zaledwie 8% badanych deklaruje, że nie okazuje ich nigdy. Znaczna część Polaków uważa, że okazywanie tego co naprawdę się czuje poprawia nastrój (71%) oraz, że okazywanie emocji sprawia, że świat staje się lepszy (62%).

 

„Akcja Powiedz to na słodko jest działaniem spójnym z pozycjonowaniem marki Delecta. Przyjęta długofalowa strategia wyrażona hasłem ot tak… prosto z serca, promuje łączenie świata wypieków ze światem emocji i uczuć. Angażująca kampania Powiedz to na słodko ma na celu zaproszenie konsumentów do dzielenia się autentycznymi emocjami – zgodnie z filozofią marki Delecta” – mówi Monika Rożnowska, starszy kierownik marki.

 

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 03.10.2017 – 12.11.2017

Hasło kampanii: Delecta. Prosto z serca

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Akcja: Powiedz to na słodko

Produkt: Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, posypki Decorada, Cukier wanilinowy

Media: VOD

Kreacja: Mullenlowe Warsaw

Dom mediowy: Starcom

 

 

*Badanie przeprowadzono w maju 2017 roku na ogólnopolskiej, losowo-kwotowej próbie 1067 osób w wieku od 18 lat+.