19 września, pod hasłem „100% naturalnego smaku”, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTY.  Spoty promujące zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta pojawią się w telewizji, radiu oraz Internecie.

 tv_spot

Bohaterami tegorocznej odsłony kampanii telewizyjnej są Złote paluszki, gama szpinaków oraz ubiegłoroczna nowość – warzywa w kartonikach. W internetowych wersjach spotów promowane będą również Dania gotowe oraz tegoroczne nowości FRoSTY, m.in.gama burgerów warzywnych i rybnych czy mintaj panierowany w trzech wersjach smakowych. Najnowsza kampania to kontynuacja dotychczasowych działań marki. W rolę przewodnika, jak zwykle, wciela się Piotr z FRoSTY, przybliżając widzom politykę 100% naturalnego smaku, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Zgodnie z tą ideą, produkty z portfolio FRoSTY nie posiadają w swoim składzie barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku.  W kampanii podkreślony został także certyfikat MSC, mówiący o pochodzeniu ryb – wyłącznie z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa  MSC.

 

Działania reklamowe obejmą telewizję, Internet oraz radio. Kampania telewizyjno-radiowa potrwa do końca grudnia br. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio ZET oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na YouTubie, Facebooku oraz platformach ipla.tv, onet.pl i player.pl, na potrzeby której zostały zaprojektowane dedykowane wersje reklam.

 

Spot stworzyła agencja Wire z Hamburga, a kreacje internetowe Agencja Ewenement z Torunia. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm