Właśnie ruszyła kolejna edycja FRoSTERÓW – akcji, podczas której tysiąc osób otrzyma zestawy najnowszych produktów FRoSTY. To już po raz czwarty konsumenci będą mieli okazję przetestować je w swoich domach.

 frosterzy_1

W tym roku ocenie konsumentów poddane zostaną warzywne i rybne nowości z portfolio marki: Burgery z brokuła i kalafiora z pietruszką, Burgery ze szpinaku z mozzarellą i czosnkiem oraz Mintaj w panierce z dzikim czosnkiem.

 

Opinie klientów od wielu lat w dużym stopniu definiują kształt portfolio produktowego FRoSTY – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY– Obserwując ich wybory, poznając oczekiwania, możemy nieustannie ulepszać nasze produkty i dostosowywać je do potrzeb naszych konsumentów. FRoSTERZY to nie tylko niebanalny projekt wyróżniający markę, lecz przede wszystkim akcja pozwalająca w realny sposób angażować klientów w rozwój oferty.

 

Tegoroczne wydarzenie to już czwarta odsłona akcji. Aby wziąć w niej udział, należy od 10 do 30 października br. zarejestrować się przez specjalnie przygotowany formularz na stronie www.frosterzy.pl lub za pośrednictwem aplikacji dostępnej na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie: „Jak wykorzystujesz czas oszczędzony dzięki produktom FRoSTY?”. Wybrani konsumenci z 10 największych miast: Gdańska, Gdyni, Sopotu, Warszawy, Wrocławia, Katowic, Krakowa, Poznania, Torunia i Szczecina na przełomie listopada i grudnia otrzymają specjalnie przygotowane zestawy produktów FRoSTY. Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i akcji można znaleźć na stronie profilu Facebook marki: www.facebook.com/frosta.polska oraz na www.frosterzy.pl.