Ruszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol® pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Jesienna odsłona kampanii „LenVitol – Dodaj zdrowia do swoich dań” jest kontynuacją wcześniejszych działań marki, których celem jest podkreślenie zalet oleju lnianego, który jest źródłem kwasów Omega-3 i zawiera ich 5x więcej niż olej rzepakowy i aż 50x więcej niż oliwa z oliwek. Oleofarm, producent oleju LenVitol®, przypomina, że ze względu na tak wysoką zawartość omega-3, olej ten należy wykorzystywać do dań na zimno. Występująca w spocie dietetyk, Milena Nosek, zwraca również uwagę i edukuje, że olej lniany powinien być przechowywany w lodówce tak, aby zachował cenne dla zdrowia właściwości.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Optima Marketing Group, natomiast spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya Films. Działania public relations prowadzi Agencja ATW Communications.

O Oleofarm
Oleofarm jest polską firmą skoncentrowaną na badaniach, produkcji oraz sprzedaży wysokiej jakości suplementów diety, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, surowców farmaceutycznych, jak również zdrowej żywności, w tym olejów zimno tłoczonych.