Firma Marwit, ogólnopolski lider w produkcji i dystrybucji świeżych produktów, wdrożyła SYLOGIS – system informatyczny autorstwa kieleckiej spółki INFOVER. To innowacyjne rozwiązanie usprawnia procesy związane z dystrybucją produktów, realizacją zamówień, wpływając tym samym na wzrost sprzedaży.

Oprogramowanie pełni rolę wielofunkcyjnej platformy sprzedażowo dystrybucyjnej. Umożliwia centralne zarządzanie realizacją zleceń terenowych. Tworząc codzienne harmonogramy, wspomaga pracę przedstawicieli handlowych. Kierowcy zaś otrzymują informację o planowanych dostawach oraz mają dostęp do wszelkich danych, niezbędnych podczas wizyt u Klientów. Przedstawiciele handlowi i kierowcy mają dostęp do systemu za pośrednictwem aplikacji mobilnej i strony www.

SYLOGIS wspomaga zarówno procesy logistyczne i rozliczeniowe, jak i fakturowanie, przyczyniając się do rozwoju spółki.

Dynamiczny rozwój naszej firmy, specyfika produktów, stale rosnąca liczba odbiorców, czy mnogość procesów logistycznych, wymusiły inwestycje w nowoczesny i wydajny system do zarządzania. Potrzebowaliśmy platformy informatycznej, integrującej kluczowe dla naszego rozwoju obszary, bez konieczności wdrażania kilku systemów informatycznych mówi Adrian Byniaszewski – Kierownik IT w firmie Marwit.

Decydując się na wybór partnera informatycznego, wybraliśmy INFOVER, bazując na wieloletnim doświadczeniu, jakie firma posiada w branży FMCG. Dodatkowo mieliśmy świadomość, że stawiając na INFOVER, wybieramy stabilnego i sprawdzonego partnera zauważa Marcin Marcinkowski – Analityk Biznesu

Jesteśmy przekonani, że korzystając z naszego rozwiązania, firma Marwit osiągnie związany z nim cel: wzrost sprzedaży poprzez usprawnienie procesów związanych z dystrybucją produktów, realizacją zamówień, aż po rozliczenia wyjaśnia Damian Kalisz, dyrektor Działu Systemów Dedykowanych INFOVER – Gruntownie analizując profil działalności, oczekiwania i plany naszego partnera, a także problemy blokujące jego rozwój, wspólnie zbudowaliśmy rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb firmy dodaje dyrektor Kalisz.

SYLOGIS codziennie, na podstawie danych historycznych i najświeższych informacji o sprzedaży w oparciu o wypracowane algorytmy, planuje dostawę dla każdego produktu i odbiorcy odrębnie. Dzięki temu ilości dostawy produktów do punktu nie są realizowane na podstawie wiedzy eksperckiej kierowcy, ale w oparciu o ilości wynikające z systemowych obliczeń, bazujących na specjalnie zaprojektowanym algorytmie tłumaczy Damian Kalisz.

Dodatkowo rozwiązanie INFOVER, poprzez użycie EDI, automatyzuje wysyłkę dokumentów do sieci. Wspomaga zarządzanie punktami sprzedaży, ich ofertą produktową, a także warunkami handlowymi i cennikami. Wspiera również szereg czynności związanych z procesami rozliczeniowo fakturującymi.

Wdrożenie systemu naszego autorstwa w firmie Marwit ma dla nas szczególne znaczenie. Wspólne konsultacje i prace nad projektem, systemu, które finalnie doprowadziły do wdrożenia, trwały kilka lat. Cieszymy się, że będziemy pracować na sukces i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej kluczowej polskiej firmy w sektorze produkcji i dystrybucji świeżych produktów. To kolejny sukces naszego zespołu podsumowuje Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy INFOVER.

Firma Marwit to czołowy polski producent świeżych soków, surówek, zup i innych zdrowych produktów. Lider w kategorii świeżych soków i jej prekursor.

Kielecka spółka INFOVER od 1991 roku oferuje systemy informatyczne, odpowiadające indywidualnym potrzebom przedsiębiorstw. Jako integrator rozwiązań informatycznych, spółka jest producentem oprogramowania, zapewniającym również kompleksową obsługę oraz dostawy sprzętu IT. Firma realizuje projekty dla różnych branż o szerokim spektrum biznesowym, szczególnie w zakresie handlu, dystrybucji, logistyki i planowania.Firma Marwit, ogólnopolski lider w produkcji i dystrybucji świeżych produktów, wdrożyła SYLOGIS – system informatyczny autorstwa kieleckiej spółki INFOVER. To innowacyjne rozwiązanie usprawnia procesy związane z dystrybucją produktów, realizacją zamówień, wpływając tym samym na wzrost sprzedaży.

Oprogramowanie pełni rolę wielofunkcyjnej platformy sprzedażowo dystrybucyjnej. Umożliwia centralne zarządzanie realizacją zleceń terenowych. Tworząc codzienne harmonogramy, wspomaga pracę przedstawicieli handlowych. Kierowcy zaś otrzymują informację o planowanych dostawach oraz mają dostęp do wszelkich danych, niezbędnych podczas wizyt u Klientów. Przedstawiciele handlowi i kierowcy mają dostęp do systemu za pośrednictwem aplikacji mobilnej i strony www.

SYLOGIS wspomaga zarówno procesy logistyczne i rozliczeniowe, jak i fakturowanie, przyczyniając się do rozwoju spółki.

Dynamiczny rozwój naszej firmy, specyfika produktów, stale rosnąca liczba odbiorców, czy mnogość procesów logistycznych, wymusiły inwestycje w nowoczesny i wydajny system do zarządzania. Potrzebowaliśmy platformy informatycznej, integrującej kluczowe dla naszego rozwoju obszary, bez konieczności wdrażania kilku systemów informatycznych mówi Adrian Byniaszewski – Kierownik IT w firmie Marwit.

Decydując się na wybór partnera informatycznego, wybraliśmy INFOVER, bazując na wieloletnim doświadczeniu, jakie firma posiada w branży FMCG. Dodatkowo mieliśmy świadomość, że stawiając na INFOVER, wybieramy stabilnego i sprawdzonego partnera zauważa Marcin Marcinkowski – Analityk Biznesu

Jesteśmy przekonani, że korzystając z naszego rozwiązania, firma Marwit osiągnie związany z nim cel: wzrost sprzedaży poprzez usprawnienie procesów związanych z dystrybucją produktów, realizacją zamówień, aż po rozliczenia wyjaśnia Damian Kalisz, dyrektor Działu Systemów Dedykowanych INFOVER – Gruntownie analizując profil działalności, oczekiwania i plany naszego partnera, a także problemy blokujące jego rozwój, wspólnie zbudowaliśmy rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb firmy dodaje dyrektor Kalisz.

SYLOGIS codziennie, na podstawie danych historycznych i najświeższych informacji o sprzedaży w oparciu o wypracowane algorytmy, planuje dostawę dla każdego produktu i odbiorcy odrębnie. Dzięki temu ilości dostawy produktów do punktu nie są realizowane na podstawie wiedzy eksperckiej kierowcy, ale w oparciu o ilości wynikające z systemowych obliczeń, bazujących na specjalnie zaprojektowanym algorytmie tłumaczy Damian Kalisz.

Dodatkowo rozwiązanie INFOVER, poprzez użycie EDI, automatyzuje wysyłkę dokumentów do sieci. Wspomaga zarządzanie punktami sprzedaży, ich ofertą produktową, a także warunkami handlowymi i cennikami. Wspiera również szereg czynności związanych z procesami rozliczeniowo fakturującymi.

Wdrożenie systemu naszego autorstwa w firmie Marwit ma dla nas szczególne znaczenie. Wspólne konsultacje i prace nad projektem, systemu, które finalnie doprowadziły do wdrożenia, trwały kilka lat. Cieszymy się, że będziemy pracować na sukces i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej kluczowej polskiej firmy w sektorze produkcji i dystrybucji świeżych produktów. To kolejny sukces naszego zespołu podsumowuje Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy INFOVER.

Firma Marwit to czołowy polski producent świeżych soków, surówek, zup i innych zdrowych produktów. Lider w kategorii świeżych soków i jej prekursor.

Kielecka spółka INFOVER od 1991 roku oferuje systemy informatyczne, odpowiadające indywidualnym potrzebom przedsiębiorstw. Jako integrator rozwiązań informatycznych, spółka jest producentem oprogramowania, zapewniającym również kompleksową obsługę oraz dostawy sprzętu IT. Firma realizuje projekty dla różnych branż o szerokim spektrum biznesowym, szczególnie w zakresie handlu, dystrybucji, logistyki i planowania.