Smaczne i zdrowe gotowanie dla swojej rodziny oraz troska o domowy budżet wymaga dużego doświadczenia i kreatywności. Z takim zadaniem może poradzić sobie tylko Mistrzyni Domowej Kuchni, do której swoją komunikację kieruje Galeo. W ramach pierwszej odsłony działań na 2016 rok marka uruchomiła właśnie profil na portalu Facebook.

Galeo wdraża nową strategię marketingową stawiając na interaktywność i bliski kontakt z klientami. Ideą przyświecającą marce, w portfolio której znajdują się przyprawy jednorodne, zioła, mieszanki przyprawowe i dodatki spożywcze, jest stworzenie społeczności świadomych konsumentek lubiących gotowanie oraz stawiających na korzystną relację ceny do jakości. Miejscem spotkań Mistrzyń Domowych Kuchni ma stać się w pierwszej kolejności strona na Facebooku. Można na niej znaleźć m.in. pomysły na codzienne menu, przepisy na smaczne i proste dania, ciekawostki o ziołach i przyprawach oraz triki kuchenne.

– Mistrzynie Domowych Kuchni Galeo to fanpage, na którym mogą spotkać się wszyscy, którzy już czują się prawdziwymi szefami w swoich kuchniach oraz ci, którzy dopiero aspirują do tej roli. W kwietniu i maju zapraszamy również do udziału w ogólnopolskiej loterii dla konsumentów połączonej z odsłoną nowej strony marki – mówi Iwona German, Head of Marketing, McCormick Polska S.A.

Plany marketingowe Galeo na 2016 rok oprócz uruchomienia fanpage’a oraz planowanego uczestnictwa w eventach z ekipą Mistrzyń Domowych Kuchni Galeo, obejmują również stworzenie nowej strony marki. Dodatkowo w kwietniu i maju przeprowadzona zostanie ogólnopolska loteria dla konsumentów, wsparta reklamą w magazynach „Moje Gotowanie”, „Dobre Rady” oraz „Przyślij Przepis”, materiałami POS w miejscach sprzedaży oraz internetową kampanią bannerową. Ważnym elementem strategii jest również komunikacja z mediami, którą prowadzi agencja JBcomm, odpowiedzialna także za kreację fanpage’a oraz jego moderowanie.

Mistrzynie Domowych Kuchni Galeo