Kultowy produkt DROSED – Pasztet Podlaski – zdobył nagrodę „Złoty Paragon 2014”. O wyborze zadecydowały głosy właścicieli sklepów z całej Polski.

Dyplom

Pasztet Podlaski drobiowy 155 g zdobył I miejsce i statuetkę „Złoty Paragon 2014” w prestiżowym konkursie branży FMCG. „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, organizowany w tym roku po raz czwarty przez magazyn „Hurt&Detal”. To opiniotwórczy plebiscyt, w którym nagradzane są najlepsze i najbardziej konkurencyjne produkty na rynku. O nagrodę „Złoty Paragon” walczyło ponad 350 produktów w 47 kategoriach. Pasztet Podlaski okazał się być najlepszym w kategorii „Pasztety i konserwy mięsne”.

Choć produkt DROSED na sklepowych półkach gości już od 35 lat, wciąż pozostaje najchętniej kupowanym pasztetem w Polsce. Z danych firmy wynika, że konsumenci sięgają po niego średnio co 1 sekundę. Tajemnica sukcesu tego produktu tkwi w połączeniu tradycyjnej receptury z wysoką jakością wykorzystanych składników. Do produkcji Pasztetu Podlaskiego DROSED wykorzystuje surowce drobiowe pochodzące wyłącznie od zaufanych dostawców. Pasztet Podlaski nie zawiera wzmacniaczy smaku i zapachu a przy tym jest w 100% drobiowy, dzięki czemu pokochali go Polacy.

Kupcy głosowali na najlepsze ich zdaniem produkty za pośrednictwem ankiety przeprowadzonej przez redakcję „Hurt & Detal”. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał Instytut Badawczy TNS Polska. Nagrody wręczono 22 maja br. podczas uroczystej gali.