Piątnica znalazła się w gronie najsilniejszych marek na rynku nagrodzonych prestiżowym certyfikatem Superbrands 2013/2014. Jako jedna z najchętniej polecanych rodzimych marek otrzymała dzięki głosom konsumentów także tytuł Created in Poland.

Wśród najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich na polskim rynku z certyfikatem Superbrands 2013/2014 nie mogło zabraknąć Piątnicy, znanej z wysokiej jakości naturalnych artykułów mleczarskich. O wysokiej pozycji marki zadecydowała opinia konsumentów oraz pozytywna ocena ekspertów Rady Marek Superbrands złożonej z 43 specjalistów w dziedzinie komunikacji, marketingu i brandingu. Konsumenci wskazali Piątnicę jako markę powszechnie znaną i godną polecenia. Oprócz Piątnicy w kategorii nabiał proces certyfikacji pomyślnie przeszło 10 innych marek.

Najsilniejsze polskie marki objęte certyfikacją wytypowano na podstawie badania przeprowadzonego na próbie 15 tys. respondentów przez ARC Rynek i Opinia we wrześniu ub.r. Zmierzono w nim wspomaganą znajomość oraz wizerunek poszczególnych marek. Piątnica uzyskała certyfikat Superbrands 2013/2014 ponieważ cechuje ją jednocześnie wysoka rozpoznawalność i dobry wizerunek wśród konsumentów oraz duża siła wizerunku w ocenie ekspertów.

Piątnica została również doceniona w grupie marek nagrodzonych certyfikatem Created in Poland Superbrands 2013/2014, czyli tych, które miały swój początek w Polsce i wypracowały najlepszy wizerunek w oczach konsumentów. Tytułem wyróżniono tylko te spośród najsilniejszych marek na rynku, które mogą pochwalić się polskim rodowodem, bez względu na pochodzenie kapitału właściciela oraz miejsce produkcji. Program Superbrands, działający z powodzeniem od 10 lat w Polsce, dowodzi, że polskie marki stają się coraz silniejsze. Wielu laureatów nagrody osiąga sukcesy na obcych rynkach.

Więcej informacji na temat OSM Piątnica oraz przyznanych firmie nagród można znaleźć na www.piatnica.com.pl. Dodatkowe informacje na temat certyfikacji Superbrands w Polsce dostępne są na stronie www.superbrands.pl.