Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf i reżyser filmowy Pierre Winther. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych wykreowanych przez Winthera
z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki.
Pod hasłem „Za życie niezwyczajne” Finlandia® Vodka odkrywa przed konsumentami świat unikalnych doznań.

Finlandia® Vodka nawiązała współpracę z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, aby stworzyć nową globalną kampanię, która ma na celu pokazanie unikalnych wartości marki. Koncepcja Wieden+Kennedy wykorzystuje niepowtarzalne elementy wizualne wykreowane przez światowej sławy dyrektora kreatywnego, fotografa i reżysera filmowego, Pierre’a Winthera. Znany z nieszablonowego podejścia do portretowania rzeczywistości geniusz fotografii łączy nastrojowe elementy z czarnym humorem i wieloznacznością. Jednocześnie wprowadza w swoich pracach narrację, która często stanowi wnikliwy komentarz społeczny na temat istoty człowieczeństwa. Zdjęcia Winthera przedstawiają świat, który stwarza wrażenie ponadczasowości, wolny od cyfrowych manipulacji. W każdym jego obrazie kryje się tajemnica.

Właśnie te unikatowe elementy sprawiły, że Winther został fotografem nowej kampanii Finlandia® Vodka. Jej głównym celem jest inspirowanie konsumentów do niezwyczajnego życia, do celebrowania chwil i doświadczania ich w mniej zwyczajny sposób. Wizja Winthera odzwierciedla „mniej zwykły” świat – taki, którego Finlandia® Vodka jest uosobieniem. Autor stworzył wyjątkową, intrygującą przestrzeń, w której na pierwszym planie usytuował ludzi. To oni i ich styl życia odzwierciedlają nową wizję marki. Kinowy charakter  zdjęć  sprawia, że portretowane postaci wydają się rzeczywiste, przez co pozostają wiarygodne nawet
w bardzo nietypowych sytuacjach.

 

Dzięki współpracy z Pierrem stworzyliśmy zupełnie nowy, intrygujący świat. Jego  elementy wspaniale wybrzmiały dzięki niepowtarzalnym środkom artystycznym charakterystycznym dla Winthera. W naszych działaniach chcemy podkreślić,
że Finlandia® Vodka to marka, która inspiruje ludzi do działania w mniej zwykły sposób, do bardziej interesującego życia! Nowa kampania Finlandii ma wywoływać wrażenie, że coś wyjątkowe się właśnie stało lub zaraz stanie. Każdy z nas może uczynić daną chwilę niezwykłą. Chcemy uchwycić ów szczególny moment w czasie, a sposób, w jak Pierre pracuje ze swoimi modelami, jest kluczem do stworzenia tego poczucia
– podkreśla Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director w Brown-Forman Polska.

 

W ciągu kilku minionych dekad Pierre Winther stworzył liczne nagradzane kampanie reklamowe, wideoklipy muzyczne oraz eseje fotograficzne, wprawiając swoimi innowacyjnymi pracami w zachwyt publiczność na całym świecie. Opracował międzynarodowe kampanie takich marek, jak G-star HQ, Diesel, Diesel Style Lab, Levi’s, Hugo Boss, Nike, Energie Jeans, Axe, Reebok, Smirnoff, MTV, Coca Cola, Sony, BMW-motorbikes USA, JVC, Dunhill i wiele innych. Brał też udział w tworzeniu wideoklipów i okładek albumów artystów i zespołów, jak INXS, Skunk Anansie, Tricky, Bjork, Nicolette/Massive Attack oraz Beastie Boys.

Kampanii „Za życie niezwyczajne” towarzyszą działania marketingowe we wszystkich kanałach. Źródłem smaku Finlandia® Vodka są unikalne składniki oraz innowacyjny proces destylacji. Przez 72 dni w roku, w czasie Finlandia Midnight Sun, słońce syci swoimi promieniami sześciorzędowy jęczmień. W tym czasie z lodowej góry spływa woda, która przeciskając się kropla po kropli przez polodowcową morenę, zyskuje krystaliczną czystość. Dojrzały jęczmień i woda trafiają w ręce ludzi, którzy dzięki innowacyjnemu procesowi destylacji, tworzą z nich wódkę najwyższej jakości.