Ruszyła kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem „Lekkość każdego dnia”. W nowej komunikacji marki wyróżnione zostały lekkość i radość płynące z picia wody i dobrego samopoczucia.
Nowa kampania Dobrowianki, wody mineralnej o delikatnym smaku i niskiej zawartości sodu, pokazuje kobietom jak świetnie i lekko mogą poczuć się każdego dnia.
Uczucie lekkości i witalności daje radość i chęć do codziennego działania, buduje pozytywne emocje, inspiruje i przyciąga do nas innych ludzi.
„W ramach kampanii będziemy zachęcać do picia wody, bo przecież lekkość to w dużej mierze efekt tego zdrowego nawyku” – mówi Kamila Lichocka, Starszy Kierownik Marki. „Zależy nam jednak także na tym, aby kobiety uświadomiły sobie, jak wiele wartościowych rzeczy realizują każdego dnia, by doceniły siebie i dzięki temu poczuły się lekko także na duchu” – dodaje Lichocka.
W odkrywaniu własnej lekkości Dobrowianka pomoże także poprzez specjalny quiz z nagrodami, który już wkrótcebędzie dostępny na stronie www.dobrowianka.pl.
Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark. Adaptację na rynek polski zrealizowała agencjaY&R Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja ATW Communications.
Dobrowianka
Dobrowianka to naturalna woda mineralna wydobywana w malowniczym regionie Jury
Krakowsko-Częstochowskiej. Pochodzenie z jednego z najczystszych rejonów Polski jest gwarancją jej wysokiej jakości. Dobrowianka ma delikatny smak i niską zawartość sodu, a jej picie naturalnie wspomaga oczyszczanie organizmu.