Ogrody Natury – producent soków owocowych i warzywnych – wprowadził na rynek swoje produkty w nowej odsłonie. Zmianie uległy przede wszystkim design etykiet oraz logo marki.  

Odświeżona etykieta soków Ogrody Natury została zaprojektowana w stylu eco i tym samym nawiązuje do naturalności produktu. W jej centralnym punkcie znalazła się atrakcyjna prezentacja głównych składników soków oraz informacja o zawartości konkretnych witamin. Ważnym elementem nowej etykiety jest też wyszczególniony napis „Sok 100%”.

Dotychczasowe logo marki zostało na nowo zaprojektowane zgodnie z trendem flat design. Usunięto z niego ozdobniki graficzne i uproszczono czcionkę. Zmianie uległ również kształt szklanych butelek. Pozostano natomiast przy dotychczasowej pojemności wynoszącej 225 ml oraz recepturze soków.

Jako pierwsze w nowej odsłonie zostały wprowadzone na rynek nektar z czarnej porzeczki, sok z jabłek, jabłek i jeżyn, jabłek i aronii oraz sok z grejpfruta. Z czasem na sklepowych półkach pojawią się w odświeżonej formule pozostałe smaki marki.