Konsumenci wskazali najbardziej udane nowości rynkowe 2014 roku w konkursie „Najlepszy Produkt”. Wśród nagrodzonych artykułów spożywczych znalazło się świeże Mleko Wiejskie OSM Piątnica w nowej, poręcznej butelce z uchwytem.

Znamy już wyniki badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2014” − polskiej edycji organizowanego od 14 lat niemieckiego rankingu „Produkt des Jahres”. Wśród najlepszych nowości nie mogło zabraknąć Mleka Wiejskiego Piątnicy, które zdobyło srebro w kategorii „Produkty mleczne”.

OSM Piątnica jako pierwsza firma mleczarska w Polsce wprowadziła na rynek świeże mleko w poręcznej butelce z uchwytem ułatwiającym przenoszenie i nalewanie. Konsumenci docenili wprowadzoną przez firmę zmianę opakowania, które jest teraz bardziej przyjazne, funkcjonalne i nowoczesne. Nagrodzone w konkursie Mleko Wiejskie w nowej butelce od momentu wprowadzenia do sprzedaży cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.

Nowości nagrodzone tytułem „Najlepszy Produkt 2014” zostały wyłonione na podstawie wyników badania opinii konsumenckich instytutu GfK Polonia. Celem badania przeprowadzonego w listopadzie ubiegłego roku było wskazanie najlepszych nowych produktów wprowadzonych na polski rynek w okresie od 1.09.2012 r. do 1.09.2013 r. Konsumenci ocenili produkty w 48 kategoriach (żywność, chemia gospodarcza, kosmetyki). Wśród nagrodzonych znalazły się zarówno produkty polskich, jak i międzynarodowych marek. Organizatorem konkursu „Najlepszy Produkt – Wybór konsumentów 2014” jest Wydawnictwo Gospodarcze.

Mikrofiltrowane i pasteryzowane w niskiej temperaturze Mleko Wiejskie Piątnica 3,2% i 2% tłuszczu w butelce z poręcznym uchwytem dostępne jest w sprzedaży od sierpnia 2013 r. Więcej informacji o właściwościach świeżego mleka można znaleźć na uruchomionej przez OSM Piątnica jesienią specjalnej stronie internetowej http://mlekowiejskie.piatnica.com.pl/.