W ubiegłym roku Grupa Żywiec wprowadziła na polski rynek oryginalnego Radlera od Warki. W tym roku do klasycznego wariantu – CYTRYNA dołączył nowy smak – JABŁKO. Wyniki sprzedaży Warki Radler pokazują, że GŻ celnie trafiła w gust konsumentów.

Warka Radler jest połączeniem jasnego piwa i cytrusowej lemoniady. Niska zawartość alkoholu (2%) sprawia, że zapewnia on uczucie idealnego orzeźwienia. Warka Radler przywiązuje również wielką wagę do zachowania naturalnego smaku owoców. To właśnie naturalność soku użytego w produkcji powoduje mętność napoju i sprawia, że Warka Radler jest wyjątkowa i tak chętnie wybierana przez konsumentów.

Warka liderem Radlerów

W ocenie Grupy Żywiec, Warka Radler jest najlepiej sprzedającym się piwem na rynku polskim w segmencie radlerów oraz najszybciej rotującym produktem w branży. Sprzedaż klasycznego cytrynowego wariantu marki jest ponad dwa razy większa niż w ubiegłym roku, a nowy smak – Jabłko dobudowuje dodatkowy wolumen. Po Warkę Radler sięgają nowi konsumenci, którzy dotychczas w ogóle nie pili piwa.

Sprzedaż Warki Radler w Polsce jest największa spośród wszystkich radlerów z Grupy Heineken na świecie. Te wyniki to duże osiągnięcie dla marki, która  zaledwie od roku dostępna jest dla konsumentów. Rosnący rynek radlerów pokazuje pozytywny trend dla tej kategorii, szczególnie biorąc pod uwagę spadające wyniki całego rynku piwa w Polsce. Przy czym warto podkreślić, że kategoria radlerów stanowi inkrementalny wolumen dla całego rynku.

Warka Radler Cytryna butelka 500 ml