Marka HELIO po raz kolejny zajęła najwyższe podium w prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim, otrzymując dwa Złote Laury Konsumenta 2019.

Firma HELIO z wysokiego „C” rozpoczyna nowy sezon zdobywania nagród. Produktom marki przyznano dwa Złote Laury Konsumenta 2019. Wyniki konkursu udowadniają, że Polacy pokochali bakalie i dodatki do ciast z logo HELIO. Produkty marki podtrzymują wspaniałą tradycję i nie schodzą z najwyższego stopnia podium w dwóch opisywanych kategoriach od 2014 roku.

Laury Konsumenta to konkurs z wieloletnią tradycją. Konsumenci decydują w nim, które produkty i usługi w ściśle określonych kategoriach cieszą się największą popularnością. Pozwala to zobrazować producentom i dystrybutorom komu konsumenci ufają i jakie marki cenią sobie najbardziej. Biorąc pod uwagę znaczenie Lauru dla przeciętnego konsumenta – który nierzadko sugeruje się tym znakiem podczas zakupowych dylematów – jest to szczególny rodzaj wyznacznika najwyższej jakości. Reprezentatywna grupa respondentów w rozmowach telefonicznych oraz poprzez ankiety internetowe – wskazała, że zarówno bakalie, jak i dodatki do ciast HELIO po raz kolejny nie mają sobie równych!

Za co Polacy pokochali bakalie oraz dodatki do ciast HELIO? Pierwsze z nich za dotrzymywanie kroku nowoczesnemu konsumentowi, czego efektem jest m.in. powstanie i dynamiczny rozwój linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura. A także certyfikowane produkty pochodzące bezpośrednio z upraw ekologicznych. Z kolei dodatki do ciast to smaczne odwołanie do polskiej tradycji, którym przewodzą wyśmienite masy HELIO. Oprócz specjalnie skomponowanej receptury i składników najwyższej jakości, na tle rynku wyróżnia je także wyjątkowy skład. Brak w nim – w przeciwieństwie do większości dostępnych na rynku produktów o podobnym przeznaczeniu – konserwantów, glutenu czy oleju palmowego.  Warto dodać, że dzięki temu masy krówkowe HELIO zostały uhonorowane licencją Czytaj Skład Poleca.