14 grudnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się premiera kalendarza gwiazd. Licytacja jego kart, które marka Myloview przekształciła w obrazy, pozwoliła na zebranie 34 tysięcy złotych. Zgromadzone środki w całości zasiliły konto Fundacji „Akogo?” stworzonej przez Panią Ewę Błaszczyk.


DSC_8938Zorganizowana po raz  czwarty uroczysta gala charytatywna przyciągnęła jak co roku liczne grono gości, którzy przybyli by wesprzeć działania Ewy Błaszczyk – założycielki, fundatorki i prezes Fundacji „Akogo?”. Organizacja zajmuje się pomocą dzieciom po ciężkich urazach mózgu, często przebywającym w śpiączce. Klinika Budzik, sfinansowana przez instytucję została otwarta w lipcu 2013 roku i po roku funkcjonowania może poszczycić się wybudzeniem ze śpiączki 12 pacjentów. W akcję wspierającą działania fundacji włączyło się w tym roku wiele kobiet, które odniosły sukces zarówno w świecie biznesu jak i show-biznesu.  Na kartach kalendarza uwieczniono w tej edycji między innymi: Katarzynę Pakosińską, Karolinę Malinowską, Beatę Tyszkiewicz, Annę Kolisz, Barbarę Woźniak i Monikę Dawidowską. Współpraca magazynu i marki Myloview polegała na przekształceniu stron kalendarza w obrazy, których licytację prowadził aktor Paweł Burczyk. Możliwość wsparcia tak szczytnej akcji stanowiła dla firmy powód do dumny i radość z możliwości pomocy tym najbardziej potrzebującym.

Myloview to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości fototapet, obrazów, plakatów i naklejek. Szeroki asortyment produktów pozwala na zastosowanie ich zarówno we wnętrzach o charakterze mieszkalnym jak i w lokalach biurowo-usługowych. Wysoka jakość wyrobów została uzyskana dzięki zaawansowanej technologii druku lateksowego. Produkty firmy dostępne są m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Plany poszerzenia dystrybucji o kolejne kraje pozwolą na dotarcie do nowych grup odbiorców co umocni międzynarodowy prestiż Myloview.