Zarząd Havas Group ogłosił uruchomienie FullSIX Media – trzeciej sieci mediowej działającej obok Havas Media i Arena Media. Jej utworzenie wynika ze strategii rozwoju Havas Group, będącej konsekwencją włączenia FullSIX w struktury HMG w ubiegłym roku.
Z początkiem września br., istniejąca w ramach struktury Havas sieć Forward Media rozpocznie współpracę z FullSIX Media. Utworzona w ten sposób nowa globalna sieć będzie obecna na rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej i w Stanach Zjednoczonych. Marco Tinelli, założyciel i prezes FullSix Group, wejdzie w skład zarządu Havas Media Group i będzie odpowiedzialny za powodzenie tej współpracy od strony wykonawczej.
Zarówno wykorzystanie danych, jak i strategia Digital First od początku leżały u podstaw działania FullSIX. Dlatego też jesteśmy dumni mogąc wzbogacić ofertę rynkową Forward Media o nasze doświadczenie. Dzięki temu będziemy mogli świadczyć naszym klientom usługi najwyższej jakości. To będzie prawdziwy przełom dla marek, które chcą maksymalnie wykorzystać możliwości cyfrowej ery. Naszą ambicją jest mądre zarządzanie potencjałem i proponowanie naszym klientom najlepszych rozwiązań oraz strategii opartych na danych w najbardziej przejrzysty sposób – powiedział Marco Tinelli, prezes FullSIX Group.
FullSIX Media będzie zajmować się dostarczaniem klientom usług najwyższej jakości bazując na swoim doświadczeniu w zarządzaniu danymi full data, jak również w budowaniu strategii komunikacji internetowej. Nowy model funkcjonowania agencji zakłada także pełną integrację CRM oraz earned i owned media z uwzględnieniem potencjału Dynamic Creative. Kluczowymi elementami tego pomysłu są: wykorzystanie zasad trafności, wydajności, przejrzystości i właściwej ochrony danych w najlepszym interesie klientów.
FullSIX Media będzie w pełni niezależna w zakresie rozwijania własnych innowacji, tworzenia wizji i strategii handlowej, a jednocześnie, korzystając z potencjału Grupy, ściśle zintegrowana z globalnymi strukturami Havas Media Group. Yannick Bolloré, prezes Havas Group, zaznacza że: Integracja FullSIX Group ze strukturami Havas Group jest ogromnym sukcesem i stanowi niezwykłą wartość dodaną w obszarze kreacji w naszej branży. W związku z tym jesteśmy zachwyceni możliwością powielenia tego sprawdzonego modelu przy rozwijaniu naszej sieci mediowej uruchamiając FullSIX Media. To naprawdę wyjątkowa na rynku propozycja wsparcia naszych klientów i towarzyszenia im w procesie cyfrowej transformacji.
Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.