Agencja Public Relations ROmedia ogłasza konkurs dla lubelskich organizacji pożytku publicznego. Nagrodą będzie przygotowanie i prowadzenie profesjonalnej trzymiesięcznej kampanii PR zachęcającej mieszkańców Lublina do przekazania 1% na zwycięską organizację.

Pierwsze cztery miesiące roku to czas, w którym musimy rozliczyć się z fiskusem. Mimo, że ta powinność nie należy do najmilszych, pozytywnym faktem jest możliwość przekazania 1 procenta na dowolny cel charytatywny. Organizacje pożytku publicznego starają się  w tym czasie skupić na swojej działalności  nasze zainteresowanie. Agencja PR ROmedia postanowiła pomóc jednej z nich wyróżnić się wśród pozostałych.

Organizacje pozarządowe pełnią bardzo ważną rolę w życiu naszego miasta. NGO żyją sprawami zwykłych ludzi i niosą pomoc potrzebującym, chociaż same często borykają się z problemami finansowymi. Dlatego  to właśnie do nich postanowiliśmy skierować nasz konkurs – wyjaśnia Robert Olak właściciel Agencji PR ROmedia.

W ramach nagrody organizator zapewni m.in. opracowanie i realizację strategii promocji oraz przygotowanie niezbędnych materiałów prasowych. Przedstawiciele organizacji będą mogli też wziąć udział w szkoleniu z zakresu wystąpień publicznych. Agencja PR ROmedia zasponsoruje również przygotowanie wybranych projektów graficznych np. plakatu, ulotki lub billboardu.

Organizacje, chcące wziąć udział w konkursie zapraszamy do przesłania logotypu oraz krótkiego uzasadnienia, dlaczego właśnie one zasługują na nagrodę. Materiały opublikujemy na naszym profilu na Facebooku. Nagrodę otrzyma ta organizacja, która do 6 stycznia 2014 roku zdobędzie największe poparcie internautów – informuje Olak.

Udział w  konkursie mogą wziąć tylko organizacje pożytku publicznego zarejestrowane na terenie miasta Lublin. Organizatorzy na zgłoszenia czekają do 18 grudnia 2013 roku. Kandydatury można przesyłać na adres paulina.skipirzepa@romedia.info. Więcej informacji oraz pełen regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.romedia.info oraz na facebook.com/romedia.info.