Newsrm.TV ogłasza konkurs dla młodych dziennikarzy i reporterów. Poszukujemy osób, które na co dzień tworzą swoje krótkie formy newsowe. W naszym konkursie pod okiem doświadczonych dziennikarzy możesz sprawdzić swoje zdolności w dziedzinie tworzenia materiałów wideo.

„Czekamy na ciekawe materiały wideo. Prace oceniać będą internauci, których głosy zadecydują do kogo trafi nagroda rzeczowa, natomiast nasz zespół redakcyjny będzie bacznie śledził materiały zamieszczane w konkursie i nie wykluczamy propozycji współpracy dla najlepszych” – mówi Andrzej Gurazda – Project manager Newsrm.tv

Wystarczy, że swój materiał wideo umieścisz na naszym profilu Newsrm.TV w serwisie facebook. Nie ma ograniczeń dotyczących długości materiałów konkursowych. Mogą one być wykonane zarówno profesjonalnym sprzętem jak i telefonem, tabletem czy też aparatem fotograficznym.

Rynek materiałów wideo jest jednym z najmocniej rozwijających się sektorów branży internetowej. Z danych opublikowanych przez IAB Polska, Redefine oraz Gemius Megapanel jednoznacznie wynika, że liczba użytkowników TV online w Polsce rośnie około milion osób rocznie. Według Cisco w 2017 roku, film będzie stanowić 69% całego ruchu internetowego konsumenta. Natomiast najnowsze badania IAB Polska „Wideo w sieci” pokazują że oglądalność wideo w sieci wyniosła 96%. Co za tym idzie wzrasta popyt na treści video i outsourcing telewizyjnych materiałów dziennikarskich.

Link do konkursu: http://newsrm.tv/konkurs/

Newsrm.TV działa w modelu telewizyjnej, internetowej agencji informacyjnej dostępnej pod adresem www.newsrm.tv. Celem redakcji Newsrm.TV jest dostarczanie wysokiej jakości materiałów video tworzonych na potrzeby mediów ogólnopolskich i regionalnych. Dodatkowo Newsrm.TV oferuje wsparcie dla firm w przygotowaniu materiałów zleconych, programów tematycznych oraz treści na potrzeby vlogów eksperckich.