Na początku czerwca ukaże się nowy tytuł prasowy – dwumiesięcznik ,,Whisky’’. Magazyn przeznaczony jest dla miłośników szkockiego trunku oraz osób chcących poszerzyć swoją wiedzę  na temat historii, rodzajów czy tajników powstawania whisky.

 

Wydawcą magazynu ,,Whisky’’ jest spółka Stilnovisti, najstarsza w Europie Środkowej firma zajmująca się inwestycjami alternatywnymi takimi jak: inwestycje w beczki whisky, wino czy sztukę.

Redaktorem naczelnym magazynu został Krzysztof Maruszewski, prezes Stilnovisti. Krzysztof Maruszewski ukończył psychologię stosunków międzykulturowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz  studia MBA na Nottingham Trent University i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wolny czas najchętniej spędza z żoną  i trójką dzieci.

Redaktorem prowadzącym czasopisma jest Colin Hampden-White, z pochodzenia Szkot, wieloletni współpracownik Timesa, New York Timesa i  Decantera, a także miłośnik fotografii.  Jego wielką pasją jest wino oraz  whisky, które kolekcjonuje od ponad 10 lat.

Nakład magazynu to 1000 sztuk. Czasopismo dostępny będzie w prenumeracie oraz miejscach związanych ze sprzedażą whisky. Layout magazynu przygotowało Studio Dart z Poznania.

W pierwszym numerze czytelnicy znajdą wiele interesujących materiałów, między innymi wywiad z Ronnim Coxem –  Ambasadorem Marki Glenrothes, artykuł o kobietach pełniących najwyższe funkcje w biznesie związanym z whisky czy też opisy wyjątkowych destylarni i marek szkockiej whisky.