Wystartowała nowa kampania digitalowa marki Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+ z dwoma bohaterami w roli głównej: SuperOdpornością i MegaMózgiem. W sześciu animacjach para niezwykłych przyjaciół odbędzie fascynującą podróż po organizmie dziecka. Lektorką filmów jest Krystyna Czubówna. Kampania ma na celu przedstawienie rozwoju odporności i mózgu dziecka z innej niż zazwyczaj perspektywy.

W ramach działań edukacyjnych w specjalnej sekcji na stronie www.bebiprogram.pl będzie również dostępny generator infografik, za pomocą którego rodzice będą mogli stworzyć metryczkę z najważniejszymi informacjami o odporności oraz mózgu na wybranym etapie rozwoju dziecka. Oprócz tego marka przygotowała kolorowanki z superbohaterami, które rodzice mogą pobrać, wydrukować i kolorować razem z dzieckiem.

Pierwsze odcinki serialu z superbohaterami są już dostępne na YouTube BebiProgram TV. Kampania edukacyjna otrzyma szerokie wsparcie online.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Insignia, kreacje i animacje zostały stworzone przez agencję Insignia i dom produkcyjny Pigeon, media internetowe zakupił dom mediowy K2 Media oraz social media VML, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowląt.