Od końca czerwca pasażerowie regionalnych portów lotniczych są odbiorcami kampanii reklamowej „Roam like Home” operatora MyCall, lidera rynku telekomunikacyjnego w Norwegii. W kampanii Synergic wykorzystał ścianki reklamowe, monitory LCD i backlighty w halach przylotów i przestrzeniach o najwyższym natężeniu ruchu podróżujących. Kampania potrwa do 3 sierpnia.

W Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Katowicach i Gdańsku kampania MyCall wykorzystuje backlighty oraz ekrany LCD w halach przylotów i bagażowych. W Krakowie i Szczecinie wykorzystano wprawdzie klasyczne ścianki reklamowe, ale nadano im ciekawy design charakterystycznej dla idiomów świata social media. To już kolejna kampania Synergic dla MyCall. Klient z którego usług w Norwegii korzysta wielu Polaków promuje konkurencyjne taryfy telekomunikacyjne i korzystny roaming z uwagi na rosnącą liczbę pasażerów podróżujących liniami lotniczymi i sezon wakacyjny.

 

„Cieszy nas fakt, że MyCall ceni nasze niestandardowe podejście do OOH z użyciem regionalnych lotnisk i co ważne odnotowuje pozytywne rezultaty wizerunkowe i sprzedażowe. Czas wakacyjny i kontekstowość miejsca jakim są lotniska gwarantują dotarcie do wybranej grupy docelowej w sposób jakościowy i efektowny” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic