Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.

Prezentacja premierowej kolekcji jesień-zima 2018/19 odbyła się 24 września w  warszawskiej galerii Art&Passion. Wydarzenie zgromadziło śmietankę polskiego show biznesu, mediów i blogosfery modowej. Każdy z 200 VIP-ów otrzymał zestaw upominkowy ze Śliwką Nałęczowską.

 

Logo marki było szeroko eksponowane na materiałach promujących wydarzenie, zaproszeniu oraz w social mediach. Śliwka Nałęczowska była obecna również wśród przestrzeni sponsorskiej, otrzymała własny designerski „kącik śliwkowy”. Dla gości przygotowano także misy z pralinami do degustacji.

 

Marka zaistniała w gronie liderów branży modowej, w prestiżowym otoczeniu i w warunkach sprzyjających budowaniu pozytywnego, elitarnego wizerunku. Dla Śliwki Nałęczowskiej był to już kolejny epizod modowy. W lutym marka zaangażowała się w pokaz kolekcji Secret Garden Lidii Kality, by później rozwinąć skrzydła i zorganizować konkurs dla pasjonatów mody i designu, Design by Śliwka Nałęczowska.