Tour_de_France_movistar_team_1


Zespoły kolarskie wykorzystujące opony Continental osiągnęły znakomite wyniki w tegorocznym wyścigu Tour de France. Do siedmiu zwycięstw etapowych dołączyły nagrody dla „najlepszego zespołu” i dla „najlepszego młodego zawodnika” oraz drugie miejsce w klasyfikacji punktowej i klasyfikacji górskiej.

Opony rowerowe Continental były wykorzystywane przez najlepszych cyklistów świata z pięciu zespołów podczas Tour de France 2015. Na oponach Continental liczne sukcesy grupowe i indywidualne osiągnęli zawodnicy BMC Racing z USA, Lotto-Soudal z Holandii, Movistar z Hiszpanii, włoskie Lampre-Merida oraz GreenEdge Orica z Australii.

Sukcesy na trasie

Niewątpliwie największym osiągnieciem indywidualnym dla kolarzy wykorzystujących opony Continental w Tour de France 2015 jest drugie i trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej, które zajęli Kolumbijczyk Nairo Quintana i Hiszpan Alejandro Valverde z ekipy Movistar. Co więcej, opony Continental dowiozły zawodników do zwycięstwa w siedmiu etapach wyścigu, z czego cztery należały do Niemca André Greipel z Lotto-Soudal. Zawodnik ukończył rywalizację z drugim miejscem w ogólnej klasyfikacji punktowej i zdobył zieloną koszulkę. Dwa etapy wygrała drużyna BMC Racing, a jeden etap należał do zespołu Lampre-Merida.

Biorąc pod uwagę drużynową klasyfikację generalną, w tegorocznej edycji wyścigu zwyciężył zespół Movistar, którego kapitan Nairo Quintana, zdobył również białą koszulkę dla najlepszego młodego kolarza oraz uzyskał drugie miejsce w klasyfikacji górskiej.

Rzemieślnicza produkcja

Podczas różnych etapów Tour de France 2015 zawodnicy mogli korzystać z dwóch modeli opon Continental: Continental Competition – bardzo wszechstronnych, wykorzystywanych w niemal każdym etapie wyścigu, bądź Continental Podium II – niezastąpionych w trakcie prób czasowych. Wszystkie opony wyścigowe Continental dedykowane do Tour de France oraz innych ważnych wydarzeń sportowych są wytwarzane ręcznie w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Korbach w Niemczech. Do ich produkcji wykorzystuje się technologię Black Chili– mieszanki kauczuku umożliwiającej oponie optymalne dostosowywanie się do nawierzchni. W zakładach w Korbach produkowane są także opony do motocykli, samochodów oraz do zastosowań przemysłowych.

Więcej informacji na temat opon rowerowych z Korbach: www.Continental-Fahrradreifen.de

* * *

Continental AG

Z osiągniętymi w 2014 roku obrotami w wysokości 34,5 miliarda euro, Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 200 000 pracowników w 53 krajach.

www.continental-corporation.com

Dział Opon

Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.

www.continental.pl

Opony do pojazdów ciężarowych

Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.

www.continental-truck-tires.pl

Sponsoring

Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.

www.ContiSoccerWorld.com