Innowacyjny design, przewidywalne prowadzenie oraz brak miejsca na kompromisy! Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe oraz dwufilarową formę komunikacji opartą o wysoki poziom wyposażenia standardowego i optymalną ofertę cenową.

Model i30 to przede wszystkim wysoki standard – nie tylko jazdy, ale także konkretnych elementów pojazdu takich jak: czujniki parkowania, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa i zaawansowane systemy bezpieczeństwa.

Kampania komunikuje też atrakcyjną ofertę cenową wersji RUN – wzbogaconej dodatkowo o 15-calowe obręcze aluminiowe, tylne czujniki parkowania, skórzaną kierownicę i klimatyzację automatyczną w atrakcyjnej cenie oraz korzystne warunki dla firm w formie rat leasingowych.

Kampania internetowa ruszyła 15 września. Za planowanie, zakup mediów  odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

 Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.