Spersonalizowane opakowania, zwłaszcza te wykonane z kartonu, to świetny sposób na to, by zadbać równocześnie o wizerunek marki i ekologię. W tworzeniu wizerunku firmy coraz ważniejsze znaczenie ma bowiem proekologiczna postawa.

 

Współcześni konsumenci zwracają uwagę na to, czy w czym kupują dany produkt

Marka często bywa jedynym powodem, dla którego konsumenci decydują się na korzystanie z konkretnego typu produktów. Jest dla nich wyznacznikiem wysokiej jakości, ponieważ jest sprawdzona i sprawia, że ufają danemu producentowi.

W budowaniu marki może pomóc wysoka jakość produktu i dobra renoma. Wizerunek firmy może poprawić także proekologiczna postawa – korzystanie z biodegradowalnych opakowań, np. kartonowych pudełek – to jeden z jej przejawów! Opakowania takie, nie dość, że są przyjazne dla środowiska, to są także bardzo łatwe do spersonalizowania.

Stosowanie spersonalizowanych pudełek sprawia, że klienci zapamiętują markę

Jednym ze sposobów, by klienci dostrzegli na rynku produkty firmy, jest stosowanie oryginalnych, spersonalizowanych opakowań. Taką strategię obrała między innymi firma Happy Socks. Kolorowe opakowania, stworzone dla tej marki przez polską firmę Packhelp nastrajają konsumenta pozytywnie i zachęcają do zakupu. Z usług Packhelp korzysta także znana firma Biotika. Producent luksusowych świeczek korzysta z pięknych spersonalizowanych pudełek w naturalnym brązowym kolorze. Inny przykład firmy, która wdrożyła spersonalizowane opakowania produktowe, to wiedeńska marka cydru – Goldheklchen. Piękne pudełka zachwycają szczegółowymi rysunkami, minimalizmem i ekologicznym charakterem.

Głównym zadaniem pudełek produktowych jest amortyzacja wstrząsów w trakcie transportu i ochrona produktu, tak, by w nienaruszonym stanie trafił on do klienta. Jak widać jednak mogą one mieć także inne, dodatkowe funkcje. Jeśli interesuje Cię, jak jeszcze można wykorzystać opakowania produktowe w budowaniu wizerunku firmy, polecamy wpis Pudełka dla sklepu internetowego.To wiodący portal o tematyce finansowo-biznesowej, który dostarcza swoim czytelnikom wartościowych treści i wiedzy z zakresu szeroko pojętych finansów.