Ruszyła kampania wizerunkowa dla Mondi Polska. Agencja reklamowa about ad zajęła się kompleksową obsługą przedsięwzięcia, które wizualnie odnosi się do wyborów do Parlamentu Europejskiego i towarzyszącej im agitacji polityków.

Mondi_Polska_kampania_METRO_250x118_5

Jest to perwszy tego typu projekt Agencji Pracy Mondi Polska na rynku polskim. Zadanie kampanii stanowi zaprezentowanie Mondi, jako idealnego kandydata na pracodawcę oraz partnera biznesowego. Podjęte działania mają również na celu budowanie świadomości marki wśród mieszkańców Poznania i Szczecina. Akcja będzie trwała przez cały maj. About ad podjęło szeroko zakrojoną i kompleksową inicjatywę, dzięki której znacząco zwiększy się rozpoznawalność marki Mondi. Misją agencji było zaprojektowanie komunikacji, stworzenie koncepcji wizualnej plakatów oraz przeniesienie ich na nośniki zewnętrzne (citylighty) oraz reklamę prasową.

Współpraca pomiędzy about ad a Mondi Polska rozpoczęła się w maju 2012 roku. Agencja reklamowa stworzyła koncepcję komunikacji marki oraz prowadzi ją na bieżąco na portalu społecznościowym Facebook (fanpage „Do roboty”).Zajmuje się także działaniami PR oraz odpowiada za kontakty z mediami. Mondi Polska to nie tylko agencja pracy tymczasowej. Kilka miesięcy temu, we współpracy z about ad wprowadzona została w życie submarka – Mondi Pro, zajmująca się rekrutacją stałą, głównie na stanowiska kierownicze.

Ze strony firmy Mondi Polska za przedsięwzięcie odpowiada Rafał Mroziewski (Prezes Mondi Polska). Agencja about ad powierzyła natomiast realizację zadań zespołowi w składzie: Karmena Roztocka (Strategy & PR Director), Filip Andrzejak (Senior Strategy & Social Media Specialist), Agnieszka Andrzejczyk (Account Executive), Michał Dorofiejczyk (Graphic Designer), Adam Hauza (Copywriter), Joanna Boruta (PR Specialist).

Więcej informacji o agencji reklamowej about ad na stronie: www.aboutad.pl