Interaktywne półki, wielkie ekrany ścienne – tak już niebawem będą wyglądały galerie handlowe. Eksperci już przewidują, że kończy się era małych monitorów. Reklamy i informacje staną się bardziej spektakularne.

– Wiele firm wprowadza nowe rozwiązania technologiczne do galerii handlowych. Są to takie nowości jak półki interaktywne, które można już zobaczyć na świecie – mówi newsrm.tv Przemysław Świderski, Dyrektor ds. New Business, Doradca Zarządu IMS – Widać zainteresowanie ekranami ledowymi lub wall-ami, które są zbudowane z wielu monitorów cienkoramkowych. Ma to na celu pokazanie dobrej treści w dobrym miejscu i o dobrej jakości.

Reklama i informacja stają się coraz większe i dlatego wykorzystywane są wielkie powierzchnie, w których kiedyś było coś innego. – Wykorzystujemy szyby windowe i na nich umieszczamy ekrany ledowe. Przykładem może być Klif w Gdyni. Tam na wall-u znalazły się 24 monitory – dodaje Przemysław Świderski.

Żeby wprowadzenie nowych systemów Digital Signage miało sens muszą one być spektakularne. Muszą zaskakiwać klientów swoją innowacyjnością, wielkością jak i również tym, co na nich jest wyświetlane. Znajdują się tam różne treści od informacji handlowej, aż do informacji ważnej, którą chce zarządzający przekazać swoim klientom.

Eksperci oceniają, że nowe technologie mogą także pomóc klientom przy robieniu zakupów. Nowe technologie i nowe systemy Digital Signage w łatwy i przyjemny sposób przedstawią wiedzę o produkcie i usłudze, która jest dostępna w miejscu, w którym klient przebywa.

Wypowiedź: Przemysław Świderski, Dyrektor ds. New Business, Doradca Zarządu IMS.
Źródło: Newsrm.TV