Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.

Edycja limitowana jednoporcjowych kisieli z linii Owocowy kubek obejmuje trzy, zainspirowane gorącą herbatą, tradycyjnym grzańcem i gęstym sokiem owocowym, propozycje. Te rozgrzewające przekąski w zimowej kampanii zostały przedstawione jako sposób na wyrażenie uczuć, a także słodką przyjemność, którą można podzielić się z bliskimi ot tak… prosto z serca.

 

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat i TVN, a także dopasowane do grupy docelowej marki Delecta stacje tematyczne. Emisji spotów reklamowych równolegle towarzyszą działania w punktach sprzedaży, m.in. aktywności promocyjne oraz dodatkowe ekspozycje produktów. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

 

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 09.01.2017 – 05.03.2017

Hasło kampanii: Delecta. Prosto z serca

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Kisiele Owocowy kubek

Media: TV, Internet, materiały POSM

Kreacja: Mullenlowe Warsaw

Dom mediowy: Starcom