Odkąd reklama stała się wszechobecna, koniecznie trzeba było znaleźć innowacyjne metody pozwalające na atrakcyjne prezentowanie promocyjnych materiałów. Współczesne kampanie reklamowe przeszły gruntowne przeobrażenie i nie polegają już tylko na wręczaniu ulotek. Bardzo nośną, rewelacyjnie się sprawdzającą formą reklamy stały się prezentacje, które mogą odnosić się do wszystkich towarów. Standy reklamowe umożliwiają przedstawianie ich w każdym, dowolnie wybranym miejscu.

Zalety standów reklamowych

Biorąc pod uwagę standy reklamowe różnego rodzaju, można mówić o przenośnej reklamie. Jest to dość proste dzięki wszechstronnym możliwościom ich wykorzystywania. Współczesny przekaz reklamowy coraz częściej jest mobilny, daje się przetransportować z miejsca na miejsce, ponieważ pozwala na to konstrukcja standów reklamowych. Rozłożenie ich następuje niezwykle szybko i dlatego przygotowanie prezentacji przebiega sprawnie. Istnieje wiele rodzajów standów reklamowych, takich jak standy przestrzenne 3D, potykacze, standy planszowe, Wobblery hangery shelfstope, standy eliptyczne, stojaki na ulotki oraz display’e.

Jakimi cechami wyróżniają się standy reklamowe?

Wyprodukowane z najnowocześniejszych, wysokogatunkowych materiałów standy reklamowe charakteryzują się estetycznym wyglądem i najlepszymi parametrami technicznymi. To dzięki nim znajdujący się na standach reklamowych wydruk jest w staranny sposób zabezpieczany, a co więcej, nie zachodzi obawa, że zostanie uszkodzony. Przenośne standy reklamowe posiadają specjalne torby przeznaczone do transportu. Równie ważnym czynnikiem, który zabezpiecza system, jest bardzo trwała jakość wydruku.

Warto jednocześnie podkreślić, że standy reklamowe występują obecnie w wielu różnorodnych formach oraz postaciach i dlatego niezmiennie cieszą się powodzeniem. Z założenia są przeznaczone do eksponowania wszelkiego typu promocyjno-reklamowych materiałów. Nie ulega wątpliwości, że współcześnie stanowią jeden z najbardziej nośnych i umiejętnie wykorzystywanych elementów reklamy.