Firma Tradycyjne Jadło podpisała umowę współpracy z agencją Trol Intermedia. Agencja będzie odpowiedzialna za wizerunek marki w social mediach.

Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie oraz wdrożenie strategii marki w mediach społecznościowych. Współpraca obejmuje założenie fan page’a oraz realizację opracowanej koncepcji komunikacji. W ramach działań agencja Trol Intermedia zajmie się inicjowaniem oraz prowadzeniem dyskusji z klientami marki. Planowane są również akcje specjalne, obejmujące konkursy dla fanów, wysyłki kreatywne oraz współpracę z liderami opinii.

Osobą odpowiedzialną za realizację strategii komunikacyjnej Tradycyjnego Jadła w serwisie Facebook.com został Zbigniew Tobolski, specjalista ds. mediów społecznościowych. Za rozwój projektu i koncepcję kreatywną odpowiada Izabela Kozak, Social Media & Creative Manager. Umowa została podpisana na rok.

Firma Tradycyjne Jadło powstała z zamiłowania do wielowiekowej polskiej tradycji wędliniarskiej. Do produkcji swoich wyrobów nie używa sztucznych konserwantów, barwników ani wypełniaczy. Produkty są naturalnie przyprawiane i wędzone w tradycyjnej wędzarni w dymie z drewna olchowego, wg starych receptur i tradycji wielkopolskich.

Agencja Trol Intermedia to firma z 19-letnim doświadczeniem na rynku usług i technologii internetowych. Dostarcza skuteczne rozwiązania w obszarze e-marketingu, e-commerce, hostingu dedykowanego oraz e-government.