Stołeczny deweloper Eko-Park S.A. uruchamia na terenie Osiedla Eko-Park przestrzeń przeznaczoną na ciekawe projekty kulturalne i lifestyle’owe pod nazwą „Eko-Park Soul”. Już pod koniec listopada będzie można tam oglądać wystawę prac fotograficznych Mikołaja Nowackiego, Jakuba Siemińskiego i Piotra Ostrowskiego, przedstawiającą elegancką architekturę i ludzi w otoczeniu natury. Wstęp bezpłatny. 4 grudnia odbędzie się natomiast event modowy – prezentacja kolekcji marki CHOMISAWA autorstwa Daniela Chomicza i Darka Sawaniewskiego.

Eksponowane w Eko-Park Soul fotografie powstały latem i jesienią br. Ich autorami są Mikołaj Nowacki, uznany fotoreporter prasowy i laureat licznych nagród, Jakub Siemiński, pasjonat zdjęć natury i reporterskich kadrów z wydarzeń społecznych i sportowych oraz Piotr Ostrowski uznany fotograf architektury. Z kolei 4 grudnia, w Eko-Park Soul odbędzie się otwarte dla publiczności wydarzenie modowe – limitowaną kolekcję Zima 2014/15 „Molecule” pokaże marka CHOMISAWA stworzona przez projektantów Daniela Chomicza i Darka Sawaniewskiego. Kolekcję charakteryzują geometryczne formy, innowacyjny design, wysoka jakość materiałów i szczególna dbałość o każdy detal wykończenia. Dominującymi kolorami są czerń, szarość i brąz. – Inspiracją do powstania kolekcji była różnorodność otaczającej nas przestrzeni. Tak też powstała nazwa „Molecule”, która odwołuje się do dwóch projektantów, którzy jako główne „atomy” tworzą układ w postaci marki CHOMISAWA – mówi Daniel Chomicz, jeden z twórców marki.

Eko-Park Soul to miejsce, które ma sprzyjać integracji obecnych mieszkańców osiedla Eko-Park, a także przyciągnąć nowych. Lokal mieści się w samym sercu osiedla Eko-Park, na parterze biurowca Millenium Park, przy ul. Żaryna 3/5. – Osiedle Eko-Park jest jak małe miasteczko – ma swoją lokalną społeczność i przemyślaną infrastrukturę: place zabaw, restauracje, sklepy i punkty usługowe. Poprzez uruchomienie Eko-Park Soul chcemy zaoferować nową przestrzeń, która uatrakcyjni osiedlowe życie, a potencjalnym klientom pokaże unikalny charakter naszej inwestycji. I dodaje: jesteśmy otwarci na młodych twórców: artystów, designerów, projektantów ubrań, którym nierzadko brakuje przestrzeni, by pochwalić się swoimi dokonaniami. Chcemy udostępniać Eko-Park Soul jako czasowy show room, a także nawiązać współpracę z każdym, kto ma pomysł na ciekawe spotkania czy warsztaty. Przede wszystkim liczymy na inicjatywy naszych mieszkańców i najemców lokali usługowych – wyjaśnia Barbara Klassek wyjaśnia Dyrektor Promocji Sprzedaży Eko-Park S.A.

Deweloper wierzy, że idea Eko-Park Soul spotka się z ciepłym przyjęciem mieszkańców, a także przyciągnie gości spoza osiedla, dzięki czemu będą mieli okazję zapoznać się z ofertą położonego nieopodal kompleksu Grazioso Apartamenty, zlokalizowanego tuż przy Polu Mokotowskim. – Bliskość centrum, a jednocześnie bezpośrednie sąsiedztwo 68. hektarowego parku sprawiają, że komfortowe warunki znajdą tu zarówno rodziny z dziećmi, jak i dla wielkomiejscy single, którzy prowadzą intensywne życie zawodowe i towarzyskie, stawiając zarazem na aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu – podkreśla Barbara Klassek.

Równolegle z otwarciem Eko-Park Soul deweloper rusza z gwiazdkową promocją inwestycji Grazioso Apartamenty pod hasłem „Więcej miejsca na własne marzenia”, w ramach której klienci będą mogli nabyć wybrane apartamenty 3 i 4-pokojowe w specjalnej cenie. Inwestycję wieńczącą wieloletni warszawski projekt Eko-Park S.A. w kwartale ulic Biały Kamień / Chodkiewicza / Rostafińskich zaprojektowała renomowana pracownia Kuryłowicz & Associates. W kompleksie pozostała już tylko 1/3 apartamentów, w tym te szczególnie atrakcyjne na parterze i na ostatnich piętrach – z prywatnymi ogrodami i widokiem na zielone przestrzenie okalającego parku. – Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, chcemy zaskoczyć naszych klientów wyjątkowym prezentem. W specjalnej gwiazdkowej promocji pod hasłem „Więcej miejsca na własne marzenia” w wybranych apartamentach oferujemy extra powierzchnię, odpowiadającą dodatkowemu pokojowi. Oznacza to, że w ramach przeznaczonego budżetu klienci będą mogli kupić większe mieszkanie niż pierwotnie zakładali. Metaforycznie zaś hasło promocji oddaje ideę spokoju, którym cieszą się nasi mieszkańcy, ze względu na kameralny charakter osiedla i bliskość wielkiego parku, Pola Mokotowskiego. Promocja potrwa do końca grudnia 2014 roku – mówi Barbara Klassek.