Heineken ujawnia kolejne elementy globalnej kampanii związanej z premierą filmu Spectre. Jej głównym elementem jest nowa reklama telewizyjna z Danielem Craigem jako Agentem 007, który bierze udział w oszałamiającym pościgu łodzią motorową. Marka ogłosiła również ekscytującą kampanię w social mediach, której kulminacyjnym punktem jest wykonanie pierwszego na świecie selfie z kosmosu.

Kampania związana z filmem Spectre jest największą globalną akcją marketingową marki Heineken w 2015 roku. Spectre – dwudziesty czwarty film o przygodach agenta Jej Królewskiej Mości – jest wynikiem współpracy  Albert R. Broccoli’s EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios oraz Sony Pictures Entertainment, a jego światowa premiera odbędzie się 26 października w Wielkiej Brytanii. Na ekranach polskich kin film pojawi się  6 listopada.

Bondowa reklama Heinekena swoją premierę miała  na oficjalnym fanpage’u marki Heineken na portalu Facebook. Pojawi się również w stacjach telewizyjnych w Polsce oraz na całym świecie. Heineken jako jeden z partnerów filmu Spectre zrealizował unikalną reklamę telewizyjną, z samym Daniel Craigem w  roli głównej.

Zara on the shore

Podczas produkcji reklamy Heinekena zadbano o wszystkie szczegóły tak, aby akcja spotu nie odbiegała od stylistyki, do której przywykli widzowie filmów z Jamesem Bondem. Do jej kręcenia zatrudniono tą samą ekipę filmową i kaskaderów, którzy współtworzyli Spectre. Dodatkowym akcentem, który został dodany do fabuły reklamy, jest rola młodej kobiety – Zary. Zostaje ona przez przypadek wplątana w mrożący krew w żyłach pościg motorówkami, podczas którego pomaga najpopularniejszemu szpiegowi na świecie wyjść z tarapatów.

Cały film reklamowy dostępny jest pod linkiem: http://youtu.be/vuMvhJaWIUg

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=vuMvhJaWIUg]

Heineken w digitalowej odsłonie kampanii Spectre po raz kolejny zaskakuje swoich fanów przesuwając granicę współczesnej technologii i podnosząc poprzeczkę kampanii marketingowej do kosmicznej skali. Podczas wydarzenia Spyfie zostanie wykonane pierwsze w historii selfie z kosmosu. Aby zrealizować to kosmiczne przedsięwzięcie marka nawiązała współpracę z UrtheCast – firmą specjalizującą się w wykonywaniu zdjęć powierzchni Ziemi w technologii Ultra HD. To ich super aparatem, który zainstalowany jest na satelicie Deimos orbitującej obecnie na wysokości 600 km nad powierzchnia Ziemi, zostanie wykonane pierwsze w historii selfie z kosmosu.

Podczas unikalnego eventu Spyfie, za pomocą kosmicznej technologii, Heineken wykona selfie szczęściarzom, którzy zostaną zrekrutowani z całego świata, w tym z Polski. Specjalny casting do Spyfie przeprowadzony będzie za pośrednictwem portalu Instagram. Zwycięzcy castingu zostaną zaproszeni na jedyny w swoim rodzaju Spyfie event, który odbędzie się na początku listopada. Lokalizacja tego wydarzenia owiana jest tajemnicą. Każdy z uczestników sekretnej wyprawy otrzyma pamiątkowe selfie z kosmosu, którym będzie mógł pochwalić się swoim znajomym w mediach społecznościowych.

The Pool

Małgorzata Lubelska, Dyrektor Marketingu Grupy Żywiec mówi: “W tym roku świętujemy 18-ty rok współpracy pomiędzy Heinekenem i serią filmów o Jamesie Bondzie, dlatego też chcieliśmy, aby kampania Spectre była jak najbardziej innowacyjna. Wyjątkowy charakter filmów z Jamesem Bondem daje nam niezwykłą możliwość podejmowania przełomowych i pionierskich inicjatyw, które nie tylko są ekscytujące, ale również dodają fanom Bonda możliwość przeżycia czegoś naprawdę nadzwyczajnego. Poprzez zaangażowanie Daniela Craiga do reklamy naszej marki oraz dzięki wydarzeniu Spyfie, ponownie damy fanom marki możliwość obcowania z prawdziwym światem Jamesa Bonda”.

Niespodzianki czekać będą na fanów Agenta 007 także na półkach sklepowych w całej Polsce. Niebawem pojawią się na rynku specjalne, dedykowane filmowi Spectre opakowania. Dzięki nim miłośnicy świata Bonda odnajdą niepublikowane wcześniej materiały z planu zdjęciowego najnowszych przygód agenta. Będą to sceny z pięciu kluczowych lokalizacji, które pojawią się w filmie Spectre: Meksyku, Rzymu, Londynu, Austrii oraz Maroko. Aby otrzymać dostęp do unikalnych scen zza kulis wystarczy telefonem komórkowym zeskanować logo na butelce Heinekena z limitowanej Bondowej edycji.

Współpraca Heinekena ze światem filmów Jamesa Bonda obejmuje już siedem filmów – od Jutro nie umiera nigdy z 1997 roku po najnowszy Spectre.

The Villians 3