Wspólna akcja marketingowa sklepów on-line
we wsparciu Divante, Grupy OEX

 Warszawa, dnia 26 maja 2014 r., internetowe delikatesy bdsklep.pl rozpoczęły akcję cross marketingową z home&you, które wprowadziło w maju nową linię produktów w kategorii „piknik”. Współpraca obejmuje równolegle prowadzone działania pro-sprzedażowe w sklepach online obu marek. Od 12 do 31 maja klienci home&you do każdego zamówienia online otrzymują rabat – 15 zł na zakupy powyżej 150 zł w bdsklep.pl. Z kolei osoby robiące zakupy w bdsklep.pl mogą skorzystać z rabatu o wysokości 20 zł na zakupy powyżej 100 zł w home-you.com. Inicjatywa powstała w trakcie łączenia działań marketingowych realizowanych we wsparciu Działu Efektywności E-commerce Divante.

„Hasłem „Czas na piknik” zachęcamy klientów do zrobienia kompleksowych zakupów np. na weekendowy wyjazd – doboru zarówno artykułów spożywczych oraz niezbędnych akcesoriów, jak kosz piknikowy, naczynia czy grill z oferty home&you – powiedziała Magdalena Szarejko, Specjalista ds. Marketingu home&you. Nasza wspólna akcja ma na celu przede wszystkim dotarcie do nowych potencjalnych odbiorców. Zależało nam również na zwiększeniu rozpoznawalności marki home&you oraz zainteresowania naszym asortymentem. Dzięki tym działaniom mamy możliwość zapoznania z ofertą sklepu online home&you osoby, które robią zakupy przez Internet. Co więcej, średnia wartość koszyka naszych klientów i klientów bdsklep.pl jest na tym samym poziomie, co oznacza, że nasze grupy docelowe są bardzo zbliżone, a to z pewnością zwiększa atrakcyjność akcji i jej powodzenie – dodaje.”

Akcji towarzyszy spójna komunikacja wizualna i graficzna. Każdy sklep prowadzi swoimi kanałami promocję akcji oraz informuje regularnie o akcji swoich klientów. Wspólne działania bdsklep.pl i home&you to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują kompleksowych rozwiązań w zakupach on-line.

„Poprzez ścisłe powiązanie produktów spożywczych i piknikowych pomagamy klientom w szybkim doborze asortymentu. Przygotowaliśmy akcję „Czas na piknik”, gdyż daje to możliwość zakupu szerokiego wachlarza produktów dobranych specjalnie pod wyjazdy weekendowe, spotkanie przy grillu czy też na piknik. Dzięki temu nasi klienci mogą oszczędzić czas, który musieliby poświęcić na bieganie po sklepach. To kolejna już kampania zachęcająca do zakupów internetowych poprzez pokazanie korzyści z nich płynących – mówi Paweł Paszkowski, Dyrektor Generalny bdsklep.pl. Dobór Partnera jakim jest home&you nie był przypadkowy. Profil naszych konsumentów jest bardzo podobny i poprzez wspólne działanie nasz klient zyskuje podwójnie. Po pierwsze kupując doskonałej jakości produkty w dobrych cenach, a po drugie otrzymując atrakcyjny rabat w sklepie partnerskim – kontynuuje Paszkowski.”

Linki do stron akcji:

http://www.bdsklep.pl/czas-na-piknik-z-prezentem-od-homeyou,lp-715

http://home-you.com/pl/content/34-rabat-bdskleppl

„W Divante wierzymy we współpracę w modelu win-win, dlatego bardzo chętnie inicjujemy kopromocje pomiędzy naszymi partnerami biznesowymi. Akcja „Czas na piknik” realizowana przez home&you oraz bdsklep.pl jest świetnym przykładem takiej inicjatywy. Na rzecz działań zwiększających sprzedaż powiązaliśmy potrzeby partnerów. Model oraz szczegóły akcji zostały stworzone w kooperacji zespołów home&you ,bdsklep.pl oraz Divante. Produkty sprzedawane przez partnerów w wielu przypadkach bardzo dobrze się uzupełniają, a same sklepy posiadają równie wysoki poziom jakości produktów oraz obsługi klienta. Współpraca pomiędzy firmami w branży e-commerce jest kluczowa jeśli chodzi o rozwój polskiego rynku sprzedaży internetowej – mówi Karol Bzik Dyrektor Działu Efektywności E-commerce w Divante. Grupa OEX.”

bdsklep.pl jest jednym z największych i najdłużej działających na rynku e-sklepów z produktami codziennego użytku. Misja sklepu „odzyskaj czas na rzeczy ważne”, pokazuje konsumentom korzyści z codziennych zakupów internetowych i z tego, że dzięki ich regularności oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na rzeczy dla nich istotne. Sklep cieszy się zaufaniem ponad 220 000 klientów i obecnie jest najlepiej ocenianym sklepem w Polsce w segmencie e-groceries (wg. opineo.pl).

home&you to salon z wyposażeniem wnętrz i innymi dodatkami do domu. To także szeroki wybór akcesoriów i tkanin do dekoracji salonu, kuchni i jadalni, sypialni oraz łazienki. Oferta sklepu skierowana jest do tych, którzy cenią sobie piękno, wysoką jakość i oryginalność. Home&you to ciepłe i przytulne, a zarazem nowoczesne wnętrza, które zaspokoją każdą osobowość.

Divante to spółka Grupy OEX oferująca rozwiązania w zakresie e-commerce i zwiększania sprzedaży. Wdraża rozwiązania e-business, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe. Z firmami home&you oraz bdsklep.pl pracują nad zwiększaniem sprzedaży w obszarze e-marketingu.

Link do wersji pdf: „Czas na piknik” z bdsklep.pl i home&you

bdsklep_675x347