6 lipca w Zakopanem zakończyła się akcja „Czyste Tatry”. Wolontariusze wrzucili do worków Jana Niezbędnego 580 kilogramów śmieci. Marka, która sponsorowała akcję, zaopatrzyła uczestników również w rękawiczki i funkcjonalne workoplecaki.

 

Trzeci finał akcji „Czyste Tatry” zgromadził ponad trzy tysiące wolontariuszy, którzy z workami na śmieci od Jana Niezbędnego wyruszyli w góry. 4 i 5 lipca odbierali przygotowane dla nich start packi, z którymi powędrowali na szlak. Organizatorzy, sponsorzy i wolontariusze spotkali się na Dolnej Równi Krupowej, gdzie odbywały się również imprezy towarzyszące. Jan Niezbędny zadbał o czystość także na base campie, fundując dodatkowo specjalne kosze do segregacji odpadów.

 

– Jan Niezbędny angażuje się w akcję „Czyste Tatry” od początku jej istnienia. W tym roku ufundowaliśmy ekologiczne, biodegradowalne worki na śmieci oraz rękawiczki, a większe grupy zaopatrzyliśmy w specjalne workoplecaki, które idealnie sprawdziły się przy poprzednich edycjach akcji. Wszyscy uczestnicy akcji otrzymali od nas po dwa lub trzy pakiety, a także kremy do opalania, które chroniły ich przed słońcem – mówi Bartek Szakiewicz, Brand Manager marki Jan Niezbędny.

 

Jan Niezbędny przygotował kilkanaście tysięcy worków, bez których posprzątanie Tatr byłoby niemożliwe. O skuteczności akcji świadczy ilość zebranych śmieci, których z roku na rok jest zdecydowanie mniej.

 

www.janniezbedny.pl