Merrell Team – pod tym hasłem, od kwietnia do czerwca 2014, marka Merrell prowadzi konkurs dla aktywnych. Za pomocą kanałów social media i działań w blogosferze zostanie wyłoniona ekipa Merrell, czyli grupa osób mających pasje, które wspólnie wyjadą na wyprawę do Słowenii. Zgodnie z filozofią marki, zadania konkursowe mają zachęcać do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu a w ich rozwiązywaniu należy wykazać się kreatywnością.

Pierwszy etap konkursu wystartował 18 kwietnia na Instagramie. Kolejne zostaną przeprowadzone na Facebooku i za pomocą aplikacji Endomondo. Merrell wybierając różne kanały komunikacji zamierza dotrzeć do osób o różnorodnych zainteresowaniach oraz zaprezentować produkty należące do trzech głównych linii: Outside Athletic, Performance Outdoor oraz Active Lifestyle. Marka Merrell zachęca do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu a oferowane przez nią obuwie jest skierowane zarówno do osób, które wybierają górskie wędrówki jak i spacery w mieście. Kampania kładzie nacisk na interakcję z Internautami.

Nagrodą główną w poszczególnych etapach jest miejsce w drużynie Merrell Team i sierpniowy wyjazd do Słowenii wraz z autorami bloga gdziewyjechac.pl, którzy jako pierwsi dołączyli do ekipy Merrell. Nagrodami dodatkowymi są buty i gadżety marki Merrell.

Za przygotowanie Konkursu odpowiada AmerSport Group, wyłączny dystrybutor marki Merrell w Polsce, za przygotowanie aplikacji konkursowej Leniva Studio, a za komunikację Agencja Konkret PR.

Więcej informacji o konkursie: www.facebook.com/MerrellPoland/app_226618927543675 oraz www.merrell.pl/konkurs.html

 

Out.Perform. Marka Merrell, dzięki nowemu globalnemu hasłu inspiruje do codziennego podejmowania wyzwań, pokonywania własnych słabości oraz poprawiania swoich wyników.

Merrell od ponad 30 lat zapewnia wysokiej jakości obuwie wszystkim entuzjastom aktywnego wypoczynku. W jego ofercie są buty typowo wyczynowe, jak i modele znakomicie wpisujące się w krajobraz miejski. merrell_team