Marka Podlaski po raz drugi organizuje akcję promocyjną na stokach narciarskich. Tegoroczna edycja PodlaSKI Cup, prowadzona pod hasłem „Podlaski wiele zmienia”, obejmie najpopularniejsze w Polsce ośrodki narciarskie – Krynicę Zdrój oraz Białkę Tatrzańską.

Akcja nawiązuje do wcześniejszych działań promujących Pasztet Podlaski – najbardziej znany pasztet w Polsce. W obu miejscowościach na stokach narciarskich pojawią się punkty PodlaSKI Cup, a w nich konkurencje sportowe z nagrodami, m.in. slalom zjazdowy, kręgle na śniegu, mini golf, rzutki czy rywalizacja w hula-hoop, a także bezpłatne lekcje narciarstwa dla wielbicieli Pasztetu Podlaskiego. Atrakcje będą czekały przez cały weekend 21-23 lutego od godz. 10-16.00 w Białce Tatrzańskiej. Wcześniej (24-26.01.) akcja gościła na stokach Krynicy Zdroju.

Dzięki PodlaSKI Cup firma Drosed – producent Pasztetu Podlaskiego – chce dotrzeć do młodych konsumentów marki i przypomnieć im smak pasztetu, który znają od dzieciństwa.

Za organizację akcji i materiały graficzne odpowiada Agencja Reklamowa Brandcomm Polska. Więcej informacji na stronie www.facebook.com/PodlaskiDrosed.