Warning: Use of undefined constant price - assumed 'price' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/pisztu/premiumpost.php on line 378

Warning: Use of undefined constant duration - assumed 'duration' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/pisztu/premiumpost.php on line 379

TRP LOGO

Travelport zdobywa nagrodę GARA Award w kategorii „Najlepsze rozwiązanie do dystrybucji biletów kolejowych na połączenia z portami lotniczymi”

Langley, Wielka Brytania, 19 czerwca 2015 r. — Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności dla światowej branży turystycznej, zdobyła nagrodę Global AirRail Alliance (GARA) w kategorii „Najlepsze rozwiązanie do dystrybucji biletów kolejowych na połączenia z portami lotniczymi”. Oferowana przez nią wtyczka Airport Express, wprowadzona w tym roku, umożliwia biurom podróży rezerwację biletów na regularne połączenia między portami lotniczymi a miastami, obsługiwane przez szybką kolej podmiejską. Rozwiązanie to umożliwia zwiększenie przychodów oraz świadczenie bardziej kompleksowych usług.

Twórcą innowacyjnej wtyczki jest brytyjska firma Developer Connections Ltd., która należy do sieci Travelport Developer Network. Jest to pierwsza tego rodzaju usługa na świecie, a w jej tworzeniu wziął udział Heathrow Express — jej partner wdrożeniowy, a zarazem pierwszy klient.

Heathrow Express to przewoźnik oferujący połączenia kolejowe z portem lotniczym. Każdego dnia przewozi 17 000 pasażerów pomiędzy londyńskim dworcem Paddington a lotniskiem Heathrow. Podróż trwa zaledwie 15 minut i zapewnia najszybsze dotarcie do centrum Londynu z najpopularniejszego lotniska w Wielkiej Brytanii.

Nagrody GARA Awards są przyznawane co roku za wkład pracy, najlepsze procedury oraz wyniki globalnej branży połączeń kolejowych z lotniskami. Ta prestiżowa nagroda stanowi wyraz uznania za jasną wizję, projekt i plan strategiczny, które znacznie zwiększają komfort podróży pasażerów korzystających z tych usług.

Jury skomentowało przyznanie nagrody w sposób następujący: „Projekt firmy Travelport to doskonały przykład próby zmierzenia się z długoterminowymi wyzwaniami dotyczącymi wystawiania biletów, z którymi borykają się biura podróży i dostawcy. Jest to wciąż jeden z największych problemów w tej branży — dlatego cieszymy się, że firma Travelport jest tak zaangażowana w jego rozwiązywanie”.

„Firma Travelport niezmiernie cieszy się z otrzymania prestiżowej nagrody GARA Awards” — powiedział Stephen O’Hara, dyrektor ds. przewozów kolejowych w firmie Travelport. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że jury wyróżniło naszą innowacyjną wtyczkę, do której mogą się łatwo podłączyć przewoźnicy oferujący połączenia ekspresowe z portami lotniczymi i która jest dostępna dla biur podróży poprzez nasze rozwiązanie dla punktów sprzedaży — platformę Travelport Smartpoint. Nowe rozwiązanie stanowi część naszej strategii Travelport Marketplace, otwartej platformy dla programistów zewnętrznych, która udostępnia bogatą ofertę i usprawnia obsługę klienta” — dodał.

„Firma Heathrow Express cały czas stara się usprawnić obsługę klienta” — powiedział Fraser Brown, dyrektor Heathrow Express. „Naszym celem jest zapewnienie pasażerom bezproblemowego połączenia pomiędzy lotniskiem a centrum Londynu. Podróż naszych pasażerów zaczyna się i kończy na dworcu Paddington, w naszym pociągu. Cieszymy się, że wtyczka Airport Express firmy Travelport otrzymała nagrodę. Pomaga nam ona w osiąganiu naszego celu, jakim jest zapewnienie klientom przyjemnej podróży, i pozwala nam dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów rezerwujących bilety poprzez biura podróży”.