Black-friday-lavito

Czy mali lokalni usługodawcy mogą wykorzystać Black Friday do promocji swojego biznesu? Lavito.pl serwis służący do rezerwacji usług w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i spa, postanowił zaangażować salony korzystające ze swojego oprogramowania do wspólnej akcji Black Friday.

Pomimo, że Black Friday raczej utożsamiamy z branżą RTV/AGD, bądź dużymi sieciami sklepów, lokalni usługodawcy chętnie dali się namówić na wspólną akcję. Ich głównym motywem było wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów, dla których online stał się głównym kanałem realizacji swoich potrzeb zakupowych.

Na czas trwania akcji (20-26.11) zmieniona została szata graficzna serwisu, oraz wszelkie oznaczenia na mapie gdzie można wyszukiwać salony.

Już pierwszego dnia akcji udział wzięły setki Salonów z całej Polski udostępniając promocję sięgające nawet 70%. Promocje dotyczą większości kategorii zabiegów kosmetycznych do fryzjera, przez spa po medycynę estetyczną.

Sami jesteśmy ciekawi jakie efekty przyniesie akcja, gdzie zaangażowano tylu lokalnych usługodawców w nietypowym dla branży święcie.