Mężczyzna na okładce katalogu AVON to niecodzienny i zaskakujący widok. Obecność nowego Ambasadora jest nieprzypadkowa. Firma startuje z nową odsłoną kampanii „AVON się sprawdza”, w której marka zachęca Polki do wypróbowania kosmetyków do makijażu, pielęgnacji i zapachów. Z doświadczeń firmy wynika, że kobiety, które używają produktów AVON potwierdzają ich wysoką jakość. Do współpracy w ramach kampanii „AVON się sprawdza” zaproszono znanego eksperta od zadawania pytań – Huberta Urbańskiego. To już trzecia Gwiazda, która dołącza do grona Ambasadorów AVON w tym roku. Gospodarz Milionerów” zazwyczaj sprawdza wiedzę uczestników teleturnieju, a tym razem sprawdza, co Polki sądzą na temat kosmetyków marki AVON.

 W ramach strategii „AVON się sprawdza” firma zaprosiła do współpracy znane Gwiazdy – Martę Żmudę Trzebiatowską i Katarzynę Zielińską, które jako pierwsze wypróbowały nowości marki i wybrały swoje ulubione kosmetyki. Teraz niestandardowo dołącza do nich Hubert Urbański, który sprawdza, co Polki sądzą o AVON w swoim niepowtarzanym stylu prosto z teleturnieju „Milionerzy”.

Czy ta sama szminka sprawdzi się zarówno w pracy, jak i podczas romantycznej kolacji? Który tusz dodaje rzęsom objętości i sprawi, że będziesz uwodzić spojrzeniem? A może jak w ciągu jednej chwili znaleźć się w Rzymie i zostać tam na dłużej? Na te i inne pytania odpowiedź poznał Hubert Urbański.

Sprawdzając markę AVON, przekonałem się, że Polki doskonale wiedzą czego chcą, jakie są ich pragnienia i czego wymagają od marki kosmetycznej. Bardzo dobrze znają produkty AVON i doceniają ich wysoką jakość. Rozmawiając o kosmetykach, ani razu nie poprosiły o koło ratunkowe  – mówi Hubert Urbański.

O ogromnej popularności AVON świadczy to, że ponad połowa Polek w zeszłym roku kupiła kosmetyki do makijażu tej marki, a aż 34% w ciągu ostatnich 3 miesięcy.(1) Co minutę w AVON kupowanych jest 12 flakonów perfum, 2 szminki, 8 kremów i 3 litry żelu pod prysznic. Mało tego, przez 25 lat AVON sprzedał ponad 27 milionów szminek! Gdyby wyznaczyć trasę taką liczbą pomadek, wyniosłaby ona 2070 km, czyli prawie tyle, co odległość z Warszawy do Cannes! 

22 marca do sprzedaży wchodzi katalog nr 5/2018, w którym Hubert Urbański zdradzi, jaką opinię Polki wystawiły marce AVON. Dowiemy się m.in., który zapach pozwala cieszyć się każdą chwilą w iście włoskim stylu i jaka szminka zapewni efekt WOW na ustach. Czas poznać prawidłowe odpowiedzi!

1) Badania Cross Media Study; ARC Rynek i Opinia 8-22.01. 2018